Aviseringar
Rensa alla

Hembesök


Ämnesstartare

Väntar besök från en man från comhem, jag är ensam hemma och finner det mycket läskigt att alltid behöva vara den som är hemma och tar hand om sådana här människor.
Hur som helst, jag är i desperat behov av att gå på toa, men vågar inte eftersom han självklart kommer anlända såfort jag dragit ner brallorna.

Vad ska jag ta mig till? Ska jag låsa dörren och låtsas att jag inte är hemma? Kommer han gå då?

Jag vill dessutom dammsuga men vill inte att han ska plinga på när jag krälar på golvet och är dammig och svettig.

Vad tycker ni om hantverkare? Hur ska man hantera dem?


   
Citera

Powerkissa då. Tryck på.

Tycker också det är jobbigt. Störande.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag blir så förvånad över hur du klarar av att bo hemifrån när du har sådana här problem i tid och otid : >


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hur ska man hantera dem?

http://redtube.com/23368


   
SvaraCitera

Alltså, kissa.. om han ringer på så ropar du "kommer snart"


   
SvaraCitera

Håller 100% me wank


   
SvaraCitera

Istället för o sitta vid um kan du t.ex kissa??


   
SvaraCitera

Värre är det när de kommer oväntat så att de knackar på dörren när man är naken och så fortsätter de bara att knacka och knacka och så får man öppna dörren i morgonrock och knullruffs och så skrattar det elakt [mad]

"nä, pappa är inte hemma"
"öhöhöh, jag ser det, höhöhöhö"

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag blir så förvånad över hur du klarar av att bo hemifrån när du har sådana här problem i tid och otid : >

Jag också, blir så imponerad av mig själv varenda gång jag överlever sådana här saker.

hönzgoggel:

Powerkissa då. Tryck på.

Wanking BC:

Alltså, kissa.. om han ringer på så ropar du "kommer snart"

Jag behöver inte kissa. [no-no]

Stringburka:

http://redtube.com/23368

Har ju Mario, det där är alltså inte ett alternativ [no-no]

Myksa:

[bigsmile]

Vad skrattar du åt? [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag behöver inte kissa.

Men bajja da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Istället för o sitta vid um kan du t.ex kissa??

Jag ska inte kissa [mad]
Dessutom så har jag kläder på mig när jag sitter vid UM, jag kan resa mig från stolen och öppna dörren jättefort. Men sitter jag på toaletten så funkar inte det riktigt. [no-no]

Nintendo:

Värre är det när de kommer oväntat så att de knackar på dörren när man är naken och så fortsätter de bara att knacka och knacka och så får man öppna dörren i morgonrock och knullruffs och så skrattar det elakt [mad]

Jag brukar låta bli att öppna om det är oväntat, det ska inte komma någon hit oanmält.
Men sist jag gjorde så så stormade i och för sig polisen in i lägenheten med en husrannsakan. Hmmm. [sad]

Överväger att lägga nycklarna i nyckelgrejen och sedan låsa in mig i badrummet med duschen på och låtsas att jag duschar tills de går igen. Vad tror ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Men bajja da

Man kan ju inte powerbajsa. [sad]


   
SvaraCitera

Gå o bajsa 1 snabbis då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Gå o bajsa 1 snabbis då.

MAN KAN INTE BAJSA FORT. [mad]


   
SvaraCitera