Aviseringar
Rensa alla

Hemförsäkring


Ämnesstartare

Hej!

Ska strax flytta hemifrån till en liten etta, blir delägare i en bostadsrätt.

Hur skall man tänka när man fixar försäkring? Några tips på billiga osv.


   
Citera
Åtta

Man kollar upp det billigaste alternativet, helt enkelt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man gör som Åtta säger, helt enkelt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Man kollar upp det billigaste alternativet, helt enkelt?

Är du Nevon?


   
SvaraCitera

Brk g:

Hur skall man tänka när man fixar försäkring?

Viktigt är att du ser till att din hemförsäkring också ska gälla för din bostadsrätt (tillägg).

Det är bara att ringa runt till olika och be dom lämna pris vad de skulle ge för för din hemförsäkring. Viktigt är att kolla så att din hemförsäkring täcker det mesta och viktigaste, så kolla noga vad du får för din hemförsäkring. Priset styr ju utefter vad du får för det. när väl olyckan är framme vill man ju helst betala så lite som möjligt och som behövs.


   
SvaraCitera
Åtta

Brk g:

Är du Nevon?

Är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har Trygg Hansa, skitbilligt!
De har en ungdomsförsäkring för de under 25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag har Trygg Hansa, skitbilligt!
De har en ungdomsförsäkring för de under 25

Ska kolla upp!

Daybreak:

Viktigt är att du ser till att din hemförsäkring också ska gälla för din bostadsrätt (tillägg).

[cheers]

Hittade ngt som heter studentförsäkringar också, billigt som fan iaf.

Åtta:

Är du?

Nej :S

Det var väl konstigt, om jag var det skulle jag ju inte fråga. Jag undrar ju om du är det. Dålig comeback, bättre kan du 🙂


   
SvaraCitera

Brk g:

Hittade ngt som heter studentförsäkringar också, billigt som fan iaf.

Ja, juste! Man har kommit fram till att många studenter är oförsäkrade liksom typ om man flyttat hemifrån till nån studentlägenhet osv och att studenter ofta inte har råd med hemförsäkring tanke på ja, man lever ju som en student stacakre redan.

Men viktigt är att din hemförsäkring gäller för rätt typ av boende också. Kolla det noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Ja, juste! Man har kommit fram till att många studenter är oförsäkrade liksom typ om man flyttat hemifrån till nån studentlägenhet osv och att studenter ofta inte har råd med hemförsäkring tanke på ja, man lever ju som en student stacakre redan.

😀

Söt du är.


   
SvaraCitera
Åtta

Brk g:

bättre kan du

Din mamma kan vara Nevon (och med det menar jag att din mamma är gänglig, har skabbig skäggstubb och behöver klippa sig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Din mamma kan vara Nevon (och med det menar jag att din mamma är gänglig, har skabbig skäggstubb och behöver klippa sig).

Det var ta mig fan det finaste jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera