Aviseringar
Rensa alla

Hemlig relation med lärare?


Ämnesstartare

Jag har blivit kär i en lärare på skolan. Han är typ 25, så det är ju ok egentligen och vi skulle passa asbra ihop. Tack och lov har jag inte honom i nåt ämne, ser honom bara i korridoren ibland och dör lite för att han är så fin.
Det är jättekul att fantisera och jag tror såklart inte att nåt kommer hända, men har någon varit med om det? Att man inlett ett förhållande med en lärare? Lite förbjudet och hemligt sådär. Som på film typ.


   
Citera
Ämnesstartare

loom:

vi skulle passa asbra ihop.

loom:

ser honom bara i korridoren ibland

Naivt[tard]


   
SvaraCitera

loom:

Lite förbjudet och hemligt sådär

Jag träffade en lärare jag hade i fysik när jag var 16 och han var 24. Vi försökte verkligen undvika varandra i det sista eftersom attraktionen var självklar, men så träffades vi på krogen en helg och så började vi prata. Sedan sågs vi fler gånger och var verkligen flirtiga mot varandra. Sov över hos honom ett par gånger utan att det hände något annat än kyssar och smek, vilket gjorde att jag absolut ville vara med honom. Det var underbart så länge det varade, men jag flyttade för att gå gymnasiet och då insåg vi båda att det var lika bra att gå vidare med våra liv [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt hett! [blush][blush][blush]

hoppas han tar sitt förnuft till fånga o blir ihop med dig! (vet att det där kan låta ironiskt men ÄR ITNE DET!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

vi skulle passa asbra ihop.

loom:

har inte honom i nåt ämne

loom:

ser honom bara i korridoren ibland

loom:

dör lite för att han är så fin

förstår inte hur det får dig att tro att ni skulle passa asbra ihop [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Naivt

enhimmelskdrog:

förstår inte hur det får dig att tro att ni skulle passa asbra ihop

Har ju såklart kollat hans facebook och sett vilka filmer/musik han gillar. Sen skulle vi också passa bra ihop utseendemässigt.
Vet att det är naivt, men det är en crush i en lärare, kan inte vara annat än naivt liksom.

oktoberbarn:

hoppas han tar sitt förnuft till fånga o blir ihop med dig! (vet att det där kan låta ironiskt men ÄR ITNE DET!)

Haha, tack!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

också passa bra ihop utseendemässigt.

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Vet att det är naivt, men det är en crush i en lärare, kan inte vara annat än naivt liksom.

tror det kan vara smart att låta det stanna vid att vara en crush [smile]
har själv aldrig haft en crush på en lärare så egentligen har jag väl inget att komma med :pppppppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Naivt[tard]

Harpyja:

[confused]

HAHAHAHA. I think it, you say it. [love]

ps. brukar se dig på um. vi skulle passa bra ihop. utseendemässigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Jag träffade en lärare

Dold text: .. Ni ''kärringar'' fungerar som en jojjo för det allra mesta.. Inget ont menat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror det kan vara smart att låta det stanna vid att vara en crush

Jag veeet, skrev det också att jag inte tror att nåt kommer hända, undrade bara om nån hade en fin historia att berätta.

Harpyja:

[confused]

Men? Du kan väl ändå hålla med om att vissa människor ser bra ut tillsammans? Det är inte så himla konstigt.


   
SvaraCitera

Alltså, är du på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillade en lärare.. Fast hon var några år äldre än så. [cute]


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

.. Ni ''kärringar'' fungerar som en jojjo för det allra mesta.. Inget ont menat.

Och jag bryr mig? Nej, vi hade det inget sex eller så, bara kyssar och mys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

bara kyssar och mys.

Det där sista lossas vi inte om.. [bigsmile][cheers]


   
SvaraCitera