Aviseringar
Rensa alla

Hemmagjord jackass! Kolla gärna!


Ämnesstartare

Bakric:

Såg första minuten och hoppade sen och kollade ett par sekunder av varje minut efter det.
Jag har faktiskt ingen aning om ni trollar eller fullt allvarligt är de mesigaste jackass-wannabes jag någonsin sett

Haha, som jag skrev, vissa klipp är rätt lama men filmen har sina stunder. Nässlorna som Panda säger såg ut att köra sjukligt ont (var inte jag som gjorde det) och reaktionen var fan verklig haha. Man ser utslagen han fick efter med 😀

Men vi ska göra en 2:a snart med klipp som inte är lika lama, prenumenera på kanalen så får ni veta när den är kommen! 🙂


   
SvaraCitera

GGCS:

prenumenera på kanalen så får ni veta när den är kommen! 🙂

Will do


   
SvaraCitera
Bakric

GGCS:

Nässlorna som Panda säger såg ut att köra sjukligt ont (var inte jag som gjorde det) och reaktionen var fan verklig haha. Man ser utslagen han fick efter med 😀

Men är det inte nässelutslag som går över efter bara nån timme?
Ni måste ju göra nån klassiker och åka kundvagn alt. soptunna (sån där bred med 4 hjul) nerför en gata/slänt/trapp


   
SvaraCitera

Vill se lite blod nästa gång[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Men är det inte nässelutslag som går över efter bara nån timme?
Ni måste ju göra nån klassiker och åka kundvagn alt. soptunna (sån där bred med 4 hjul) nerför en gata/slänt/trapp

Det har vi tänkt 😉 Ang. nässlorna så kanske de går väck efter 2 timmar ungefär men det bränner ju rätt bra med bara en nässla på armen eller något tänk att bada i nässlor sådär utan tröja och med kortbyxor haha ;D


   
SvaraCitera
Bakric

Panda:

Vill se lite blod nästa gång[no-no]

Blod och öppna frakturer[bigcheers]

GGCS:

Det har vi tänkt 😉 Ang. nässlorna så kanske de går väck efter 2 timmar ungefär men det bränner ju rätt bra med bara en nässla på armen eller något tänk att bada i nässlor sådär utan tröja och med kortbyxor haha ;D

Lär dig använda skiljetecken snorunge [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Lär dig använda skiljetecken snorunge

?

Varför så negativ?


   
SvaraCitera
Bakric

GGCS:

Varför så negativ?

För att jag är språknazist [no-no]


   
SvaraCitera

Min favoritdeal var när killen körde en sparkcykel mot en vägg, bromsade in och gick in i väggen lite sådär halvdant. Bli aldrig stuntman [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Min favoritdeal var när killen körde en sparkcykel mot en vägg, bromsade in och gick in i väggen lite sådär halvdant. Bli aldrig stuntman

Blir värre i andra delen ska du se 😉


   
SvaraCitera

dumma ungar


   
SvaraCitera

Töntigt.


   
SvaraCitera

GGCS:

Men vi ska göra en 2:a snart med klipp som inte är lika lama, prenumenera på kanalen så får ni veta när den är kommen! 🙂

var rädd om livet pojkar, använd hjälm och kom ihåg att (nästan) ingen flicka vill kyssa pojkar som äter bajs


   
SvaraCitera