Aviseringar
Rensa alla

HEMSKA tvångstankar ..


Ämnesstartare

Hej! Jag behöver råd nu. Har i hela mitt liv varit ganska aggresiv, kort stubin och ganska äcklig attityd. Har på senaste tiden fått hemska tvångstankar så som att jag skall mörda min far i sömnen, mörda mina yngre syskon. Ibland så tror jag att jag kan vara kapabel till dessa saker då det kan koka över för mej. Jag ältar även gamla oförätter, som kan gå ut över andra... Jag har blivit helt känslokall, vad i helvete skall jag göra. Jag tänker inte gå till psykolog då jag inte är arton år och ingen stöd från min familj alls. HJÄLP! JAG är med hela mitt hjärta orolig för mina nära och kära. JAG kan vara kapabel till att skada, jag får dagligen tankar om att jag skall hämta en stor kniv och knivhugga min familj, och mej själv... Jag har mycket ångest flera gånger om dagen, och har haft det ganska jobbigt i mitt liv. HJÄLP snälla... 


   
Citera
Ämnesstartare

Har hänt ett antal gånger att jag tagit en kniv men kunnat behärskat mig själv. Står inte ut längre, får också tankar om att jag är Homosexuell och sådana tankar. 


   
SvaraCitera

Oj, är du seriös så rekommenderar ja dig att du typ berättar allt för dina föräldrar även om det förvärras eller blir bättre så är det iallafall bra att lufta, 

Aggressions problem, ja rekommenderar dig nån form av kampsport, det hjälpte för mig, 

Men ja är inte särskilt befogen till att säga dessa saker, men ja rekommenderar dig att fråga nån på stöd och svar till höger däruppe, istället för forumet


   
SvaraCitera

Prata med dina föräldrar eller någon utbildad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GamerAdam:
Oj, är du seriös så rekommenderar ja dig att du typ berättar allt för dina föräldrar även om det förvärras eller blir bättre så är det iallafall bra att lufta, 

Aggressions problem, ja rekommenderar dig nån form av kampsport, det hjälpte för mig, 

Men ja är inte särskilt befogen till att säga dessa saker, men ja rekommenderar dig att fråga nån på stöd och svar till höger däruppe, istället för forumet

Kampsport hållde jag på med mycket för några år sen. Hade grov aggresion problem förr men gick över lite men kommit tillbaka igen :/ Tack för ditt svar uppskattas mycket ska göra det tack 


   
SvaraCitera

BUP? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit hos bup för utredning, känner mig mycket kränkt där och förolämpd då dom tror att jag har asperger autism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Har varit hos bup för utredning, känner mig mycket kränkt där och förolämpd då dom tror att jag har asperger autism

ehd:
BUP? Har varit hos bup för utredning, känner mig mycket kränkt där och förolämpd då dom tror att jag har asperger autism Så det känns ej som ett alternativ att gå tillbaka alla dessa människor där är inte kloka


   
SvaraCitera

bajsmobilen:

Du kanske har asperger? Gå annars till någon psykolog och låt dem hjälpa dig! Finns säkert någon medicin som kan hjälpa..annars har jag hört om kurser som är till för att dämpa folks aggressionsproblem


   
SvaraCitera

Jag var själv upprörd och kände mig förolämpad när jag blev diagnosticerad med aspergers men det är inte så hemskt som man tror. 


   
SvaraCitera

har själv också tvångstankar, du är inte ensam.


   
SvaraCitera