Aviseringar
Rensa alla

Hemskt att visa?


nej det är ingen big deal att se det andra könets privata delar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag skulle nog tycka det kändes mindre krystad stämning om han visade ngt också

Skulle du be en kille som råkar se dina bröst att visa något bara för att det skulle bli rättvist? Eller hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade gärna gått runt överallt med snoppen dinglandes utanför gylfen om jag inte kunnat åka fast för det


   
SvaraCitera

abcåäö:

ad vi mer diskuterade var vilken del som var "värst" att visa för tjejer. Musen toppade så klart listan, men sen? Brösten eller rumpan?

Brösten skulle jag nog tippa på, såvida inte tjejen lider av cheeseburger-syndromet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

cheeseburger-syndromet.

[bigcheers]
[confused] ... [cry]


   
SvaraCitera

CharliesName:

[bigcheers]
[confused] ... [cry]

Hur ska jag tolka detta? Jag förmodar att du tror att jag är en renodlad, digital dendrolog, men du ska veta att jag föredrar monologen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Hur ska jag tolka detta? Jag förmodar att du tror att jag är en renodlad, digital dendrolog, men du ska veta att jag föredrar monologen.

du... nej... va? [tard]
föredrar du att du eller att andra folk pratar med sig sj?

va menat:
[bigcheers]: hahaha, cheeseburger-syndromet, kuuuul ^^
[confused] ... : vänta nu lite här va...
[cry]: nej usch, det va ju inte alls kul [sad] eller jo lite, men mest hemskt


   
SvaraCitera

CharliesName:

du... nej... va? [tard]
föredrar du att du eller att andra folk pratar med sig sj?

va menat:
[bigcheers]: hahaha, cheeseburger-syndromet, kuuuul ^^
[confused] ... : vänta nu lite här va...
[cry]: nej usch, det va ju inte alls kul [sad] eller jo lite, men mest hemskt

Nu förstår jag. Självklart föredrar jag när folk talar med sig själva via andras könsorgan. Men jag föredrar monologen i vilket fall som helst. Har du någon gång skådat filmen Tetsuo med DTS-ljud på 120dB samtidigt som du lyssnar på 7 stycken låtar av olika genrer och språk? Det är något att bita i måste jag säga. Jag som monoist har med hjälp utav den sanne monoisten, sektledaren samt jävligt skäggige Rael fått fram en intern kukmodul som omvandlar monologa signaler till det mest knullbara man kan höra. Sinnet upplever med hjälp av dessa signaler sammansatt penetration av flertalet borrar och vaginaliserade klorider. Med talförmågan i toppen av den blåfärgade stocken kan Ra omvandla exempelvis katalanska till vilken form utav strålningsbeständig industri som helst. När alla monologa kuksignaler samlas i radiala landskap bildas även ett radiogoniometriskt ljus, vars inre läppar bäst kan jämföras med ostskivor. När man i mitt tillstånd hör DTS händer dett lätt att man faller till botten av den utvidgade avgrunden i helvetet, dvs den Peruanska staden Lima.


   
SvaraCitera

BFD.


   
SvaraCitera

abcåäö:

Skulle du be en kille som råkar se dina bröst att visa något bara för att det skulle bli rättvist? Eller hur menar du?

om vi var kompisar och det blev väldigt krystad stämning kanske jag skulle göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

om vi var kompisar och det blev väldigt krystad stämning kanske jag skulle göra det

Du tror inte att det skulle bli mer krystad stämning om du gjodre det?


   
SvaraCitera

abcåäö:

Du tror inte att det skulle bli mer krystad stämning om du gjodre det?

känner vi varandra bra och stämningen blir krystad så tror jag inte det, då skulle det bli en grej på skoj liksom


   
SvaraCitera

Haha, brydde mig inte alls. Men om min bästakillkompis skulle se mig när jag bytte om skulle det kännas skumt, precis som om min bror skulle se det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min bästa kompis är kille. Skulle väl inte var hela världen tror jag, lite pinsamt och inget vi skulle prata om bara.
Det skulle inte vara så farligt.
Inte heller om det var en främling som jag aldrig tidigare hade sett.

Om det däremot var en av min "vanliga" killkompisar som inte vet allt om mig. Då skullle det kanske intme vara så roligt. Inte så att världen går under men ganska pinsamt. Skulle kanske undvika den ett tag.

Vet inte. Hmm. Bröst eller rumpa? Eftersom mina bröst är nästintill osynliga vore det väl inte så farligt antar jag. Och även sånt som vi kan prata om.
Rumpa helt utan underkläder vore kanske värsta. Ja, det vore värre än bröst.
Så svar: Rumpa


   
SvaraCitera

om möjligheten fanns så skulle jag vara fullt uppklädd precis hela tiden. helvete heller att random människor ser mig utan kläder. de är inte värdiga. och ja, det gäller även kompisar. hade de varit värdiga så hade de redan sett mig utan kläder, då jag redan hade legat med dem. och då råder liksom inget problem.


   
SvaraCitera