Forumet - Henrik Berggren ska spela i stockholm <33

Henrik Berggren ska spela i stockholm <33

2256 0 49

Spana också in:

x_marty:

Henrik Berggren och Broder Daniel är jämförbara med självaste Jesus. Han är fantastisk men det är bara alla fanatiska "fans" jag inte tolererar. [censur]

även om jag lite stämmer in på termen "fanatiskt broder daniel fan" så håller jag med dig [blush] vet vilket folk du syftar på och de är ca jättetöntiga människor

ska nita alla pandor för att få stå längst fram! [cool]

tänker dock inte gråta och larva mig [shake][shake]
magsjuka:

JÄVLA HORSKIT. är pank, får lön först 29:onde. arcade fire också.. horahorahorahora. får väl sitta utanför, tredje året i rad...

hade tänkt sitta utanför, då det bara var architecture in helsinki och arcade fire jag ville se och de förstnämnda ställde in och jag kände inte att det var värt att betala 500 spänn för arcade fire

men 500kr för arcade fire och henrik berggren är sjukt supervärt!!! [blush]
x_marty:

Oooops, mitt fel. Hade lite snabbt för att läsa där. Men då kanske vi ses där om inte annat, vem vet.

jaråå!!

kommer stå längst fram och vara den enda som inte gråter

magsjuka:

håller med. fan ska jag göra? är olycklig på detta. jag kan hoppa från eriksdalsbron medan henrik berggren spelar, asdramatiskt sådär.

jag lyckades tjata på min mor att låna ut pengar till mig, försök göra detsamma?? i värsta fall kan du försöka planka in!
Dräparen:

jag lyckades tjata på min mor att låna ut pengar till mig, försök göra detsamma?? i värsta fall kan du försöka planka in!

kommer troligtvis inte få låna pengar av mor, har dummat mig på senaste och blivit av med månadspeng och sådant. det är svårt att planka in där, och resten av området är ju välbevakat...
nej jag ska tjata till mig pengar, ska tjata tills blodet rinner.
magsjuka:

kommer troligtvis inte få låna pengar av mor, har dummat mig på senaste och blivit av med månadspeng och sådant.

magsjuka:

det är svårt att planka in där, och resten av området är ju välbevakat...

joo, sant! men i värsta fall har jag hört att det finns någon kulle man kan sitta på som har utsikt över konserterna vet dock ej var den ligger [sad]

magsjuka:

nej jag ska tjata till mig pengar, ska tjata tills blodet rinner.

ja, gör så!!!

jag har typ övervägt att skapa en tråd på um och fråga om folk vill köpa mina tvspel för att ha råd

magsjuka:

månadspeng

magsjuka:

får lön

hur gammal är du?? :S :S :S
Dräparen:

hur gammal är du?? :S :S :S

sexton, har sommarjobbat....

skrämd av en kvist:

kan sällskapa'rey. albin ska köpa biljett, tror jag. jag ska ej.

NEJ VI SKA IN!!!!!!!!!!!! ÖVER MIN DÖDA KROPP ATT JAG MISSAR DETTA!!!!! du borde kräva att albin köper biljetter åt oss. säg att han inte får knulla dig annars.