Forumet - heracillin + neovletta 28 ?

heracillin + neovletta 28 ?

716 0 7
hej. snälla serri svar

det e så att jag var inne på min första kartan.. o jag fick vattkoppor då fick jag massa knölar i halsen o fick heracillin ( antibiotika) tog det i tio dagar.. då tog jag mina piller som vanlig.. när mina tabletter tog slut var jag då inne i den hormon-fria raden.. assåå de socker pillerna.. o då fick jag mens..

nu.. kommer det.
när jag nu e på en ny karta o hade 6 i onsdags.. asså.. den 3:de pillret på första raden ( han kom inte i mig som tur)
så sitter jag o oroar mig om att jag kan bli med barn ändå.. fast jag äter p-piller ??

jag menar.. jag riskerade ju inget under antibiotika veckan o väntade i typ 2 veckor.. ( man ska hels inte ha 6 under tiden o 3 dagar tll)

men det som oroar mig e ju att jag kanske har ägglossning ändå pga antibiotika från förra kartan ( som borde har försvunnit ur min kropp för "längesen".. och om jag nu skulle ha de.. så borde jag nu ligga under min ägglossning-veckan).. oo om spemien inte har dött. då??.. ( om de skulle råka komma enstaka)

men jag trro inte de e nåt.. för jag menar.. om jag fick min mens under den förra kartan måste det ju tyda på att mina p fungerade .. lr.. de kanske var min MEN.. o inte SOCKERMENS.. lr va de nu heter..

jag oroar mig bara för att jag väldigt ont i ögonen.. du vet.. typ när man sover för liten eller sitter vid datorn för mycket ibland. ( lite som spyfärdig).. men inte så att man spyr.. inget som kommer upp.. typ..

Jag har ju suttit vid datorn nästan hela tiden.. kan va det oxå..

o för den andra.. att jag slutade med mina antibiotika precis inann jag skulle börja med sockerpiller som inte har nån verkan alls i kropp :(

så snälla hjälp mig.. vad tror ni..
jag tror sj inte..

det kan oxå vara att jag e mitt i ägglossningen där vissa tjejer kan känna illamående o grejer.. men det ska ju inte jag känna.. jag äter ju p-piller??

Funkar det på mamma.. så funkar de på mig rite??..
snälla skriv.. Hjälp.. tjejer.. Förstår ni mig??..
jag skriver snabbt.. för jag e väldigt nervös :([love]

Spana också in: