Aviseringar
Rensa alla

heracillin + neovletta 28 ?


Ämnesstartare

hej. snälla serri svar

det e så att jag var inne på min första kartan.. o jag fick vattkoppor då fick jag massa knölar i halsen o fick heracillin ( antibiotika) tog det i tio dagar.. då tog jag mina piller som vanlig.. när mina tabletter tog slut var jag då inne i den hormon-fria raden.. assåå de socker pillerna.. o då fick jag mens..

nu.. kommer det.
när jag nu e på en ny karta o hade 6 i onsdags.. asså.. den 3:de pillret på första raden ( han kom inte i mig som tur)
så sitter jag o oroar mig om att jag kan bli med barn ändå.. fast jag äter p-piller ??

jag menar.. jag riskerade ju inget under antibiotika veckan o väntade i typ 2 veckor.. ( man ska hels inte ha 6 under tiden o 3 dagar tll)

men det som oroar mig e ju att jag kanske har ägglossning ändå pga antibiotika från förra kartan ( som borde har försvunnit ur min kropp för "längesen".. och om jag nu skulle ha de.. så borde jag nu ligga under min ägglossning-veckan).. oo om spemien inte har dött. då??.. ( om de skulle råka komma enstaka)

men jag trro inte de e nåt.. för jag menar.. om jag fick min mens under den förra kartan måste det ju tyda på att mina p fungerade .. lr.. de kanske var min MEN.. o inte SOCKERMENS.. lr va de nu heter..

jag oroar mig bara för att jag väldigt ont i ögonen.. du vet.. typ när man sover för liten eller sitter vid datorn för mycket ibland. ( lite som spyfärdig).. men inte så att man spyr.. inget som kommer upp.. typ..

Jag har ju suttit vid datorn nästan hela tiden.. kan va det oxå..

o för den andra.. att jag slutade med mina antibiotika precis inann jag skulle börja med sockerpiller som inte har nån verkan alls i kropp 🙁

så snälla hjälp mig.. vad tror ni..
jag tror sj inte..

det kan oxå vara att jag e mitt i ägglossningen där vissa tjejer kan känna illamående o grejer.. men det ska ju inte jag känna.. jag äter ju p-piller??

Funkar det på mamma.. så funkar de på mig rite??..
snälla skriv.. Hjälp.. tjejer.. Förstår ni mig??..
jag skriver snabbt.. för jag e väldigt nervös 🙁[love]


   
Citera

alltså jag orkar inte läsa


   
SvaraCitera

xxch0ttiszzxx:

SOCKERMENS

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

SOCKERMENS

hah 😀

asså please.. snälla.. ni som ändå e här.. va tror ni?


   
SvaraCitera

xxch0ttiszzxx:

asså please.. snälla.. ni som ändå e här.. va tror ni?

har bara läst hälften men om du oroar dig för att du kanske är gravid så är det väl bara att gå och kolla upp det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har bara läst hälften men om du oroar dig för att du kanske är gravid så är det väl bara att gå och kolla upp det?

njo.. jo.. men kanske inte nu? jag vet inte :/

känns som att dethär var bara en inbillning [rolleyes]


   
SvaraCitera

testa dig men lugna ner dig först


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera