Aviseringar
Rensa alla

Hermiones kåta kväll med Saruman


Ämnesstartare

Moderatorn eller ska vi säga "mucklan" Hampie låste min tråd och har sagt att det räcker med Harry Potter snusk från mig nu, i alla fall i textforumet. Så jag postar den här här istället eftersom originalet blev låst. Och nej, en "muckla" är ingen förolämpning, det är de små djuren i Petson.

Hermione klev med nervösa steg in på Dr Snigelhorns kontor.

- Du ville se mig? sa hon.

Men då märkte hon att Snigelhorn stod framför en stor portal, han vände sig om och log mot Hermione.

- Du vet att Harry är bäst i klassen och överskuggar dig i trolldryckskonst, så för att få ett utomordentligt betyg så behöver jag lite extra hjälp med en grej.

Hermione började knäppa upp blusen.

- Nej inte det! Jag vill att du går igenom portalen! skrek Snigelhorn.

Hermione gick med nervösa steg genom den stora rosa portalen, och innan hon visste ordet av beffan hon sig i ett torn. Hon tittade runt och såg en man i lång vit rock med en stor svart käpp och långt vit skägg sita i en tron.

- VEM ÄR DU!!??? skrek Hermione

- Jag är Saruman den vite! Trollkarl af Isengård! svarade Saruman

- Åh, jag är själv en häxa!

Saruman blev förvånad men glad.

- En till som kan göra magi, jag trodde det bara var jag och Gandalf kvar i världen! Jag har typ 3000 vänner på facebook och det är bara jag och gandalf som kan göra magi, men han umgås inte med mig sen jag gick med Sauron. Han såg att jag hade blivit vän med massa orcer på facebook och skrev i min logg att "varför umgås du med orcer för" och jag sa att dom är roliga att festa med!

- Haha, så där brukar ginger Ron hålla på om muglare! skrattade Hermione

Hon visste inte varför, kanske det var Sarumans stora käpp, men hon blev otroligt kåt av situationen.

- Vad har du på dig flicka? sa Saruman med en förvånad röst när han såg Hermiones skoluniform.

- Min skoluniform? svarade Hermione förvånad.

- Otroligt... sexig... fick Saruman fram sig

Han gjorde den där grejen som han gjorde mot gandalf när gandalf började snurra på golvet i första ringen filmen på Hermione fast tvärtom så Hermione flög fram mot Gandalf.

- Jag måste bara få pöka dig! Det var längesen jag pökade med en annan av min egen sort, även om alver är stört kåta och sköna så är det här något jag måste göra!

Han tog av sin stora vita rock och stod nu naken, Hermione började suga på hans lem. Men hon spottade ut den.

- Åh vafan! Det smakar jättekonstigt! Tvättar du dig inte? sa Hermionen argt

- Tvål är inte uppfunnet i midgård ännu! sa Saruman, han kunde ju se i framtiden när han besökte blonda alvdrottningen så han visste att tvålen kommer uppfinnas.

Hermione fortsatte suga duktigt, och Saruman tog sin palle och började knulla henne bakifrån mot tronen. Han kom på hennes rygg, Hermione log och gick hem igen genom portalen.

Men på andra sidan stod inte längre Snigelhorn, där var istället Dumbledore, han tittade stolt på Hermione och sa med ett leende:

- Jag såg allt du gjorde. 200 poäng till Gryffindoor!


   
Citera
Ämnesstartare

Tyckte det var ganska festligt att han låste den faktiskt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev kåt ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHA[love][love][love][love][love][love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vrf låsa? [cry] Fan bara underhållande ju! Mycket bättre en de flesta andra dåliga trådar här! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera