Aviseringar
Rensa alla

Heroes [love] Sylar=hero


Ämnesstartare

Haha alltså, gillar att han blivit god men hoppas han fortfarande har det onda i sig, liksom, det finns ju en balans. Annars blir det ju tråkigt.

I det senaste avsnittet (18) då Peter och Sylar var instängda i Sylars mardröm...var det bara jag som kände kemin mellan dem? Kände att de kunde börja grovhångla när som helst. Grrr.

"You're one of us!"
Sylar: "No... I'm a hero."

Hahahahaha skumt... men gillar han och det ska bli kul att se hur hans karaktär utvecklas inom den goda världen! Dags att han blir kär på RIKTIGT! Det vill jag se i den nya säsongen, den där kärleken som han skulle kunna dö samt döda för. [wink]

Sweeeeeeet

[love][love][love]

ÄNDRAT 2010-02-03 15:27
Måste tillägga att jag älskade Sylars outfit i hans mardröm! Speciellt den svarta jackan - även fast han och Peter hade på sig samma kläder i flera år(?)


   
Citera
Ämnesstartare

Första och andra säsongen var jättebra. Sedan blev det för mycket av det goda och jag slutade kolla typ två avsnitt in i tredje säsongen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Första och andra säsongen var jättebra. Sedan blev det för mycket av det goda och jag slutade kolla typ två avsnitt in i tredje säsongen.

Aa, jag tycker faktiskt att serien skulle kunna vara mycket bättre men förhoppningsvis så har skrivarna tagit åt sig av alla fans som klagar och förbättrar säsong fem.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag skulle faktiskt vilja se Claire bli jävligt mörk typ ond. Nä inte ond men förändrad. Sluta vara så mesig och säga I want to be normal bla bla bla - färga håret brunt/svart och bli en helt ny tjej i säsong fem! Typ lära sig slåss och döda the bad guys!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Aa, jag tycker faktiskt att serien skulle kunna vara mycket bättre men förhoppningsvis så har skrivarna tagit åt sig av alla fans som klagar och förbättrar säsong fem.

Du tyckte också den var bättre i början alltså?


   
SvaraCitera
Åtta

Senaste säsongen har faktiskt varit förvånandsvärt bra. 2-3 sög till största delen (speciellt 3), men nu har det börjat bli bra igen.

Om man bortser från den uppenbara homoerotiken och det löjliga "Jag förlåter dig, så nu kan vi slå sönder en centimetertjock mental mur" så var hela grejen med Peter i Sylars huvud rätt bra. Sylar är utan tvekan den mest intressanta karaktären för tillfället. Peter har gjort det exakt motsatta. Han började som en lite halvintressant karaktär, blev väldigt intressant i säsong 2 eller 3 (minns inte när det var som de skulle gå till krig och grejer) - men nu i fyran har han bara varit emo och skittråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

men nu i fyran har han bara varit emo och skittråkig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fatta om han gick klädd såhär i serien hela tiden
Image
fan vad hett


   
SvaraCitera

Sylar är helt klart den mest intressanta personen i heroes.

Men han känns lite som en slags sidekick. som den ekorren som jagar den nöten i Ice Age. han har inte med handlingen och göra, men när han syns så är det fortfarande mer interssant än själva storyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

Men han känns lite som en slags sidekick. som den ekorren som jagar den nöten i Ice Age. han har inte med handlingen och göra, men när han syns så är det fortfarande mer interssant än själva storyn

Fricking word.


   
SvaraCitera

Sylar ska inte vara god!!! Han ska vara precis som han var i säsong 1, alltså helt badass, bara döda folk utan att bry sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zachary Quinto är så jäkla snygg. Oh my.


   
SvaraCitera

Ah Sylar är najs, ond som god.
Synd att horan Claire, som är så jäävla jobbig, sabbade allt för alla.


   
SvaraCitera
Zsasz

Angelize:

Haha alltså, gillar att han blivit god men hoppas han fortfarande har det onda i sig, liksom, det finns ju en balans. Annars blir det ju tråkigt.

Riktigt bra att du spoilar för dem som inte har kommit så långt in i serien än..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sylar är coolast i heroes. Vill vara han.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Sylar är coolast i heroes. Vill vara han.

håller med [y]

haha så jävla kul när han träffar på sin riktiga farsa, som till en början pratar om hur meningslöst det är att leta efter oändligt med makt och skills... men sedan när han fick höra att sylar hade hittat en skill som gör honom odödlig, så blir han helt cp och försöker mörda honom 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

håller med [y]

haha så jävla kul när han träffar på sin riktiga farsa, som till en början pratar om hur meningslöst det är att leta efter oändligt med makt och skills... men sedan när han fick höra att sylar hade hittat en skill som gör honom odödlig, så blir han helt cp och försöker mörda honom

Kollade nog aldrig så långt. [blush] Orkade inte. Allt blev för uttraget i den serien.


   
SvaraCitera