Aviseringar
Rensa alla

Heroes of might and magic: Nerdklubb


Smilen

Nu ska jag nog nörda lite Heroes III, Det var längesedan. Det är mitt favoritheroes av alla.


   
SvaraCitera
Smilen

Hur brukar ni köra? Vilken svårighetsgrad? Vilken karta är lättast och svårast på Heroes M&M III?


   
SvaraCitera

Jag har ju spelat Heroes III och det är ju ett schysst spel måste jag säga. Jag gillar människorna även om dem egentligen inte är så bra, de med Black dragon är jävligt nice, den där draken kan man ju inte göra ett piss mot och måste ha bra soldater, deras minotaur är ju skräckinjagande, den skadar ju som en av de näst bästa, men oftast bättre än så.


   
SvaraCitera

Smilen:
Hur brukar ni köra? Vilken svårighetsgrad? Vilken karta är lättast och svårast på Heroes M&M III?

JAg brukar köra Campagne (kan inte stava)  så jag kör väl typ alla, avskyr den där när man kör en magiker som ska hitta dem där drakarna, jag hade spelat den nägra gånger men hittade aldrig rätt men så gav jag mig fan på att nu SKA JAG HITTA DRAKARNA! Så jag fann dem till slut men så har man begränsat med gubbar så det är typ omöjligt och de skadar typ 40-60 så det är inte så nice men jag har tänkt ut en bra strategi så jag ska nog kunna ta ned dem Glad


   
SvaraCitera