Aviseringar
Rensa alla

Herpes


Ämnesstartare

Ja väldigt dumt men jag var inte påläst, jag trodde herpes var som en förkylning lixom, man hade det i 2-3 dagar sen försvann den 🙁

Jaa , de e ju pinsamt man måste lära sig arabiska för förstå vad dom säger till en idag. Men men, dom e ju fan inte smartare om dom e från sverige lr från arabland, dom tror ju ändå inte man har herpes. Jävla miffon !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja och nu är ju skadan redan skedd så inget att försöka få ogjort liksom, för det går ju ej hehe. [chocked]

Precis det jag menar! Snart får ungarna börja läsa arabiska i skolan för att klara sig, åh hur ska detta sluta. [mad] Fast ja, alla är ju miffon, kanske bara sådana som kan bli läkare nu för tiden, eller vad tror du??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag tror man måste vara miffo nuförtiden för bli läkare, oavsett om man pratar arabiska,svenska eller grubbsnackiska,

Ja, jag undrar bara hur länge jag ska lida av herpes, det har ju gått 1 månad sen , och jag har haft besvär enda sen dess, det gör så ont. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer nog ha det jämt om du inte skaffar något som botar/lindrar det, eller vad vet jag. [chocked] Finns det ej något på apoteket? Annars får du nog gå till en läkare enda tills du får något. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns ju Anti mot munsår men de har jag provat och hjälper ej.

Muhahaha ska jag vara elak mot tjejer nu och smitta ner dom, de räcker jag går till en fjortisfest lr disco så lär 20 tjejer få de.

Haha nemen, jag får väl ta grepp om en läkare runt halsen och strypa han till han gör ett blodprov på mig, som visar jag har HPN viruset, sen måste ajg väl få speciell behandling på sjukhuset mot det som inte finns på apotek, de har jag hört och gå iaf ? Typ mot extrema fall, de ska ju finnas tabletter med, för kräm på läpparna e ju fan lönlöst, jag dricker coca cola hela tiden och äter godis, då trillar ju skiten av, och de står 5 ggr om dagen ?! pALLA sånt ! plus mina läppar e ju för fan våta så krämen bara flyter bort med salivet ju, dom e ju inte direkt torra, lr jo dom har kanske blivit de nu EFTER jag fått herpes, men dom var aldrig innan, och de e ju bara längst ut på läppen som e torr :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe nej mannen gå inte och smitta ner stackars småflickor. [crazy][crazy]

Ja, du får gå till läkaren och vara bestämd och så som du sa, det är det enda rätta, de fattar ju inte annars! [mad] Låter jobbigt med kräm och så hehe jobbig sits mannen. [chocked][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag ska smitta ner småflickor, ska jag vara puss oskuld resten av livet eller?

Ja, men jag orkar inte gå dit nu. Jag ska först smitta ner lite folk. Ja tabletter e ju mkt enklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera