Aviseringar
Rensa alla

Herpes?


Ämnesstartare

Hej! Jag var på gynmottagningen för några dagar sedan för att testa mig för olika könssjukdomar.

Jag beskrev då att jag tidigare haft klamydia och tagit doxyferm och att jag misstänkte att jag fått svamp i underlivet på grund av pencillinkuren. När gynekologen undersökte mig så sa hon att hon trodde att jag hade herpes. Eftersom jag sa att det kliade och började blöda. Nu är det så att jag hade sex för mer än tre månader sedan och jag läste på vårdguiden bland annat att man får herpesutslag efter 2-20 dagar typ. Dessutom har jag inga blåsor heller. Men jag frågade gynekologen och hon sa att hon var 70 % säker. Det jag däremot har är som två platta finnar och det är dom som kliar.

Kan detta vara herpes?


   
Citera

umo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

umo

ursäkta?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

http://www.umo.se/

ja men jag har ju redan varit hos en gynekolog.


   
SvaraCitera

mechasa:

ja men jag har ju redan varit hos en gynekolog.

Lita på gynekologen. Vet nog lite bättre än UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hon verkar ju inte veta ett skit. Hur fan jag ha fått herpes när det tar 2-20 dagar tills att utslagen blommar upp? Som sagt, jag hade sex för mer än tre månader sedan.


   
SvaraCitera

mechasa:

Men hon verkar ju inte veta ett skit. Hur fan jag ha fått herpes när det tar 2-20 dagar tills att utslagen blommar upp? Som sagt, jag hade sex för mer än tre månader sedan.

Men lol, JA du har herpes. Grattis.
Läkare brukar veta lite mer än småbrudar som inte ens har vett nog att skydda sig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men lol, JA du har herpes. Grattis.
Läkare brukar veta lite mer än småbrudar som inte ens har vett nog att skydda sig

Som sagt sa hon att hon inte var helt säker.


   
SvaraCitera

mechasa:

Som sagt sa hon att hon inte var helt säker.

Då kollar du med en annan gynekolog också, men antagligen så har du herpes.
Gynekologer är experter vettu.
Hoppas att du kommer ihåg att ha skydd 4 life nu, då herpes inte går att bota och ingen vill ha din smitta.


   
SvaraCitera

"Gotta Catch 'Em All"


   
SvaraCitera

Myksa:

"Gotta Catch 'Em All"

Fyndigt!


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Fyndigt!

Tack [smile]


   
SvaraCitera

mechasa:

Men hon verkar ju inte veta ett skit. Hur fan jag ha fått herpes när det tar 2-20 dagar tills att utslagen blommar upp? Som sagt, jag hade sex för mer än tre månader sedan.

Herpes kan la ligga i kroppen ett bra tag innan det bryter ut? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men lol, JA du har herpes. Grattis.
Läkare brukar veta lite mer än småbrudar som inte ens har vett nog att skydda sig

Haaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahahahahah!!!!! Fick provsvaren idag. INGEN JÄVLA HERPES!!!!!!!!!! [party][party][party][party]


   
SvaraCitera