Aviseringar
Rensa alla

heter d skatteåterbäring?


Ämnesstartare

fick iaf en fin lapp hem i brevlådan om att jag får en utbetalning från mitt skattekonto. Är en dryg hundralapp rikare. Visste inte ens att jag jobbat detta år :PpPppPpp


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nice.

Jag fick 4.000 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick ca 400.
Är nöjd så länge jag inte ska betala tillbaka. Känner en som fick betala tillbaka ca 40.000. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den enda skatteåterbäring jag fått har jag fått betala tillbaks, men det var inte 40k iaf :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket sammanträffande. Jag själv skulle föra in min skatteåterbäring på mitt bankomatkonto. Fruktansvärd lång väntetid. Men söta tjejer i kassan har dom på Nordeas bank i Liljeholmen för den som undrar. [blush]


   
SvaraCitera
sincan

x_marty:

Men söta tjejer i kassan har dom på Nordeas bank i Liljeholmen för den som undrar. [blush]

Jag undrade[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Jag undrade[blush]

Förbannat kvicka på tangenterna dessutom. Fick även uträtta ett annat ärende som det så fult heter. Det hade blivit ett "tryckfel" när dom hade suttit fel efternamn på mitt bankomatkort.

OnT; Du ska hoppas på drömvinsten som är hjälpsam, kassa nummer 5.


   
SvaraCitera

behöver ej vara skatteåterbäring från lön
kan vara vilken inkomst som helst
t.ex. fonder?? o sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått lägsta skatteåterbäringen hittills i år - "bara" 3500[sad]Annars har den legat på 6000-8000 årligen. Fått återbäring varje år[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick runt 600:-, blev glad för jag trodde jag skattat för lite


   
SvaraCitera

Fick några tusen i år tror jag, typ 3k. Högsta jag fått var typ 15k.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

t.ex. fonder?? o sånt där

nä har inget sånt
tror jag jobbat några timmar som ridlärare kanske för jättelänge sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick 13k, typ.[cool]


   
SvaraCitera

brukar skatta lite extra under året för att vara säker på återbäring, skulle kännas jättejobbigt att betala tillbaka, brukar få omkring 10k tillbaka per år.


   
SvaraCitera