Aviseringar
Rensa alla

Hetsa!


Ämnesstartare

köttfärssås:

Snarare Göteborgs baksida, en parasit som förpestar vårt vackra Göteborg.

Jag menar ju det! Hisingen räknas inte ens till Göteborg hahaha syyynd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Där omkring, soft. Men jag antar att du är en sådan som hänger eller åtminstpne gillar andra långgatan

Hahah neeej ingen indiepopare som har tagit över hela Göteborg, men jovisst är jag ett majornabarn. Andra långg. är slutstationen där man oavsiktligt alltid råka hamna till slut ändå. Du själv då? Antar att du hänger där rätt mycket eftersom du frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Hisingen är ingen byhåla. Snarare Göteborgs baksida, en parasit som förpestar vårt vackra Göteborg.[smile]

Som din mamma då.

CZeleaC:

Jag menar ju det! Hisingen räknas inte ens till Göteborg hahaha syyynd.

Nä större delen tillhör Bohuslän, som äger det med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Hahah neeej ingen indiepopare som har tagit över hela Göteborg, men jovisst är jag ett majornabarn. Andra långg. är slutstationen där man oavsiktligt alltid råka hamna till slut ändå. Du själv då? Antar att du hänger där rätt mycket eftersom du frågar.

Nja, händer väl. Jag gillar gatan som fan, jävligt soft. Annars hänger jag både här och där-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Jag menar ju det! Hisingen räknas inte ens till Göteborg hahaha syyynd.

Nej. Absolut inte. Att påstå att Hisingen är en del av Göteborg borde ju vara kriminellt. Iofs så grundar sig många av Göteborgs kriminella rykten på just händelser som skett på denna ö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Som din mamma då.

Nu skall vi icke blanda in några mödrar, hon bor iaf inte på Hisingen[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Som din mamma då.

HAHAHHAHHAH... dinmammaskämt är aldrig fel.

passaro:

Nja, händer väl. Jag gillar gatan som fan, jävligt soft. Annars hänger jag både här och där-

Ah eller hur, de bästa affärerna och haken finns ju där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Iofs så grundar sig många av Göteborgs kriminella rykten på just händelser som skett på denna ö.

Det är ön vi skickar alla fångar till från överfyllda fängelsen hahah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utan Hisingen hade inte övriga Götet klarat sig så bra, ni. Tattare.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Det är ön vi skickar alla fångar till från överfyllda fängelsen hahah.

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Utan Hisingen hade inte övriga Götet klarat sig så bra, ni. Tattare

Okej då, det är ändå göteborg och vi alla älskar Götet oavsett!
Vem är tattare här? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Okej då, det är ändå göteborg och vi alla älskar Götet oavsett!
Vem är tattare här? [wink]

Jag är av den uppfattning att båda äger. Här snålar vi inte.[cool] Så ingen tattare här inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Vadå sitta ute? Nu i den här kylan, ensam, klockan 23:51?! Är du bäng eller? Jag har skola imorgon... Varför är Du inne på UM nu?! Hahahahahhaahahhahhaha... Det är nog en mer relevant fråga!

Syftade mest på att de flesta gajsare man ser sitter på parkbänkar och har skinnväst på sig, oavsett ifall det är kallt eller inte.

CZeleaC:

Är du ingen tuff ultraspojk?

Nej, det skulle jag inte vilja påstå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Syftade mest på att de flesta gajsare man ser sitter på parkbänkar och har skinnväst på sig, oavsett ifall det är kallt eller inte.

hAHAHA JAG ORKAR INTE JAG SITTER OCH GARVAR FRAMFÖR DATORN OCH SÅ FÅR MAN LÄSA ETT DRYGT OSHNAUSIGT SVAR HAHAHA JAG KISSAR NER MIG AV SKRATT KAN DU INTE ISTÄLLET DRA ETT SKÄMT

Evil Conduct:

Nej, det skulle jag inte vilja påstå

dET SKULLE VERKLIGEN JAG VILJA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

dET SKULLE VERKLIGEN JAG VILJA

Jag vill ha 100% rabatt på systembolaget, men det får jag inte. Får inte några procent alls, förutom den i alkoholen då


   
SvaraCitera