Aviseringar
Rensa alla

HETSÄTA / ANOREXI / ÅNGEST


Ämnesstartare

Hej! Jag har ett jätte jobbigt problem, undrar vad jag ska ta mig till...
det är så att jag har börjat hetsäta, hur mycket som helst, utan stopp!
under dagen äter jag ingenting och första målet (hetsätning) är vid 17.
jag får panik om jag äter normalt under dagen, och går med anorexia tankar i huvudet hela dagarna.vissa veckor äter jag ingenting och pendlar mellan 62 kilo som mest och 57 kilo som minst under mkt korta perioder.[n]

detta är ju inte hälsosamt, men jag KAN INTE komma på hur jag ska sluta. är jag ensam om det här? kan man ha både anorexi och hetsätningsproblem samtidigt?

Förresten har jag flera gånger försökt spy efter hetsätning pga anorexitänkande, och bantning, men ej gått hela vägen fram.[censur]

HJÄLP![chocked]


   
Citera

läste inte tråden men jag har anorexi [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla har ät problem nu för tiden, Whiniga skit ungar <//3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske skulle prata med nån skolsyster eller nåt om du har någon. Så du sätter stopp på det innan det går för långt. Verkar ju som om du inte vill ha det så direkt..

För mej jag fick göra massa tetser o formulär, men jag var nog mer deprimerad o låg i tankarna o 45 kg, lite mer extremt, men jag fick göra tester o så såg de vad jag hade för ätstörning. För det är ju viktigt att komma ihåg att alla inte har anorexia o bulimi. Finns massa hemska sorter. O samma behandling passar inte på alla.

Men du kan ju tänka så här (om inte min kropp är onormalt kokko) Att syns det nån skillnad på din kropp när du väger 57 resp 62 kg? Om den inte är mer än märkbar så är det väl ingen vits med att spy upp maten? Bättre o käka som vanligt isf. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera