Aviseringar
Rensa alla

hi i am Anonymous



   
Citera
Ämnesstartare

Varför har du en scream-mask på dig? Är det planerat för att verka mer läskig eller var det det enda du hittade i garderoben? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du berättar att du har svårt att ragga. Har du prövat att ragga utan scream-mask? Om inte så kan det vara en del av förklaringen.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen till UM Tumme upp du kan hacka mitt UM konto om du vill (och kan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns aldrig - ALDRIG - någonting som kan rättfärdiga våldtäkt. INGENTING. Hoppas verkligen att det där inte är dina sanna åsikt för om så är fallet så bör du uppsöka psykvård snarast möjligast.


   
SvaraCitera

Prata lite högre, lilla du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte heller resonemanget med våldtäkter och sexköp. Du säger att sexköp inte är bra för oattraktiva killar som inte får tjejer eftersom det är "förnedrande", för att "man känner sig äcklig" och att det inte finns någon "intimitet". Men samtidigt säger du att du förstår att killar våldtar?

Det är något som inte riktigt går ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha härligt. Såklart jag är seriös. Dessa är mina åsikter och du tjejen du vet inte vilket helvete såna killar som mig får leva med.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att någonting rättfärdigar våldtäkt. Oavsett hur synd man tycker att det är om en själv, så ger det inte en rätten att låta det gå ut över en annan individ. Dessutom får du gärna utveckla hur våldtäkt är mer intimt, då enbart ena partnern är med på det, än sexköp där åtminstone båda individer är med på det.

Personligen har jag själv knappast ett perfekt liv, men det är mina egna problem och jag förstår inte hur det skulle ge mig rätten att förstöra andras liv så de kan få det lika dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget rättfärdigar våldtäkt. Någonsin. Jag tycker att anser man att det finns saker som rättfärdigar våldtäkt så bör man söka hjälp så fort det bara går.

Sen tänkte jag skriva en massa mer, fast... jag vet inte, det känns bortkastat då det luktar troll.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANONYMOUS4LIFE:
Hahaha härligt. Såklart jag är seriös. Dessa är mina åsikter och du tjejen du vet inte vilket helvete såna killar som mig får leva med.

Kan du förklara varför sexköp är äckligt och förnedrande medan våldtäkt inte är det?

Är genuint intresserad av hur du tänker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag börjar undra på om det inte strider mot UMs värdegrund att rättfärdiga våldtäkt...

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

omg jag vad jag saknat högstadiet. Vad söt du är. 

Leker så tuff. Nuss nussHjärta


   
SvaraCitera
Exner

Kommer själv att efter anmälning gå genom videon för att se om något motiverar att den ska raderas. 

Tills vidare så kommer förminskande kommentarer och personangrepp och raderas och beivras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANONYMOUS4LIFE:
Hahaha härligt. Såklart jag är seriös. Dessa är mina åsikter och du tjejen du vet inte vilket helvete såna killar som mig får leva med.

Du vet inte vilket helvete sådana ickekillar som jag får leva med. Helvete som orsakats av något du försöker rättfärdiga. 


   
SvaraCitera