Aviseringar
Rensa alla

Hierarkin på um


Av de som är kvar är jag förmodligen en av de som varit här längst, men jag tror inte de flesta nya ens vet vem jag är. Den lilla "status" jag kan tänkas ha här är nog främst bland de jag känner och då nog snarare för att de tycker om mig som person eller tycker jag har vettiga åsikter än för att jag varit här längre än dem. Hoppas jag iaf. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej det har du inte.. Det tar normalt ett par/tre år! 

3år! Wow....du e vinnarskalle/fighter haha blir glad om jag orkar 3 mån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:
Av de som är kvar är jag förmodligen en av de som varit här längst, men jag tror inte de flesta nya ens vet vem jag är. Den lilla "status" jag kan tänkas ha här är nog främst bland de jag känner, och då nog snarare för att de tycker om mig som person eller tycker jag har vettiga åsikter än för att jag varit här längre än dem. Hoppas jag iaf. Galen

De vet vem du e ...kände igen ditt namn efter 2 dagar.,, man ser vilka som har status när man e ny :p


   
SvaraCitera

BlueViews:

De vet vem du e ...kände igen ditt namn efter 2 dagar.,, man ser vilka som har status när man e ny :p

Haha okej. Jag tycker att jag är väldigt inaktiv nuförtiden jämfört med förr så blir oftast förvånad när nya vet vem jag är. Galen


   
SvaraCitera

BlueViews:

3år! Wow....du e vinnarskalle/fighter haha blir glad om jag orkar 3 mån

Tre år på UM är ju typ n00b. Jag har varit här till och från i sju år nu. 


   
SvaraCitera

BlueViews: 3år! Wow....du e vinnarskalle/fighter

Kanske. 

BlueViews: blir glad om jag orkar 3 mån

3 månader är tyvärr ingenting.. Vill du bli en i familjen så att säga så måste du nog orka med i 12 månader såvida du inte har det i dig så att säga och kan charma medlemmar effektivt.. 
Alltså, det gäller att du visar dig aktiv! Att spamma lite lätt kan vara med fördel!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Haha okej. Jag tycker att jag är väldigt inaktiv nuförtiden jämfört med förr så blir oftast förvånad när nya vet vem jag är. Galen

Jo fast när du väl skriver ngt så respekterar man dina åsikter... Och tiga e guld som sagt.... " talk less, say more" 


   
SvaraCitera

iddqd:

Tre år på UM är ju typ n00b. Jag har varit här till och från i sju år nu. 

Fast nu syftade jag inte på medlemstiden.. Utan den tid det kan ta att bli en i gänget 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Att spamma lite lätt kan vara med fördel!  

Det e jag sjuukt bra på! Btw tack! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Fast nu syftade jag inte på medlemstiden.. Utan den tid det kan ta att bli en i gänget 😉

Vet. Men BlueViews verkade tycka att tre år var länge att vara registrerad över huvud taget om jag fattade det rätt.


   
SvaraCitera

iddqd:

Vet. Men BlueViews verkade tycka att tre år var länge att vara registrerad över huvud taget om jag fattade det rätt.

Mmm okay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människorna på um verkar även såå dryga...vet ej om det e medvetet eller så 


   
SvaraCitera

BlueViews:
Människorna på um verkar även såå dryga...vet ej om det e medvetet eller så 

vad har jag för status? är jag dryg?

tacksam för svar


   
SvaraCitera

Det var mer hierarki förr.  = )


   
SvaraCitera

df rqp: vad har jag för status? är jag dryg?

räcker länge


   
SvaraCitera