Aviseringar
Rensa alla

High chaparall (småland)


Ämnesstartare

Hej!

Någon som varit där och tycker något om hur det var?

Eller kanske jobbat där eller känner någon som jobbat där?!

Verkar vara ett roligt ställe! 🙂


   
Citera

jag har varit där. jag hade kul en gång när jag var där


   
SvaraCitera

var där när jag var liten, minns att jag åt god mat men i övrigt sög det. det gammeldagsa tåget blev inte ens kapat under vår åktur


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera

Yes, såg grundaren, Big Bengt [cool]


   
SvaraCitera

Har varit där en gång, det var horribelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajdå.. får ju inte så bra intryck :P. Kanske ska fundera på något annat!


   
SvaraCitera

Det brukar spridas en fruktansvärd magsjuka där varenda säsong, har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade kul, facking haters e ni


   
SvaraCitera

vallmo:

Någon som varit där och tycker något om hur det var?

Vill också veta om någon lyckas tycka om det. Äckligt var det, säkerheten låg långt under vad som var acceptabelt (för din egen skull, testa inte turridningen), personalen var "utlänsk" yeah right, är säker på att de bara låtsades då de såg mkt oförstående ut när mamma började prata spanska med dem då de hävdade att de bara pratade spanska. likadant för personal på andra delar av stället, "osvenska".

Turridningen var direkt farlig. Inget hjälmtvång, DÅLIGT KOLLAD UTRUSTNING (sadeln lossnade från en häst mitt under tiden vi red som snabbast, sånt "händer" bara inte) nån tappade en viktig del också, liksom. Ingen information från ledarna då de "inte kunde språket" Slarvigt. Tur att det gick så bra som det gick.

Och ja, när tåget blev kapat drog "rånarna" en mycket gammal mans arm ur led. Stackars farbror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag bor i närheten och varit där ett X antal gånger, och det är helt okej. man ska passa på och vara där när dom har lite tävlingar och så,
då är det lite mer fart i det hella.

och vill man verkligen leva sig in i det anntar jag att man ska hyra kläder och springa runt. det är det iaf väldigt många som gör [wink]

det finns ju mycket att göra, men som sagt det med turridningen kan jag hålla med om att det är lite dåligt organiserat.
men har man bara fantasi till att leva sig in där så är det ju jätte bra.
och deras föreställningar dom har varje år är ju oftast JÄTTE bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var där, det var skoj. Ponnyridning etc.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit där ett par gånger när jag var mindre, och det var inte kul en enda gång. tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var där vid ett tiotal tillfällen när jag var yngre (född och uppvuxen i Värnamo). Det var kul när man var liten, men därefter tror jag inte att det är så najs ...

Fundera på något annat, är mitt råd.


   
SvaraCitera