Aviseringar
Rensa alla

Highschool Musical???[chocked]


Ämnesstartare

Jag bestämde mig för att se lite av Highschool Musical, i syfte att försöka ta reda på vad folk egentligen tycker är så bra med den. Jag kom inte direkt fram till nåt vidare svar.

En musikal förväntas vara överdriven och galen. Enda sättet denna film uppfyllde de kraven på var att den var överdrivet usel, och det är galet att man ens kommit på tanken att göra en så dålig film.

Skådespelarna var inte bara otroligt dåliga på att agera, de sög även på att sjunga, och koreografin såg ut att vara påkommen av en dagisklass på hash.

Det enda jag verkligen kan sätta plus på är sättet filmen är gjord på, den hade ändå ganska fint foto... Eller nej, inte det heller!

Jag stängde av efter att ha hört en låt, satte sen på igen och hörde början på nästa låt. Och gissa vad... Låtarna sög ännu mer än filmen!

Folk! Ja, just det du! Hur i helvete kan ni tycka att den filmen är bra? Övertyga mig med argument nu! [no-no]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag håller med dig, det finns inga argument till att den skulle vara bra.


   
SvaraCitera

Jag tycker den filmen är dålig och väldigt fjortis


   
SvaraCitera

Jag såg tvåan och den var okej. Men sämre än vad jag trodde att den skulle vara.


   
SvaraCitera

Usch usch usch, jag gillar dem inte! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde nog egentligen ett allvarligt fel när jag lade denna tråd i forum Underhållning. [n]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Folk! Ja, just det du! Hur i helvete kan ni tycka att den filmen är bra? Övertyga mig med argument nu!

Mina småsyskon såg på den filmen och jag satt mig ned för att se vad de såg på. Hur kan man göra en så urusel film. Nog för att man inte förväntar sig mycket av amerikanerna med detta tar då priset. Det är så mycket fel med den filmen att jag inte ens vet var jag ska börja. Jag tror jag blev blind för en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi88:

Hur kan man göra en så urusel film. Nog för att man inte förväntar sig mycket av amerikanerna med detta tar då priset. Det är så mycket fel med den filmen att jag inte ens vet var jag ska börja. Jag tror jag blev blind för en stund.

Välkommen att joina klubben. [wink]

Det värsta är att i stort sett alla jag känner säger att den filmen är jättebra, och de brukar annars inte ha helt usel filmsmak(inte alla i alla fall). Jag skulle gärna vilja inspektera deras hjärnor noggrant och se vad fan som är felet... Hur kan man förresten göra två uppföljare, en isshow, ett antal scenshower- och jag vet inte vad mer som finns- av denna skit?! [chocked]


   
SvaraCitera

De suger rätt hårt.


   
SvaraCitera

Ofta man ens orkar titta XD


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag bestämde mig för att se lite av Highschool Musical, i syfte att försöka ta reda på vad folk egentligen tycker är så bra med den.

Jag försökte också kolla på den idag av samma syfte, men den var inget vidare.. [no-no]


   
SvaraCitera

1an är bra:D dom e så sööööööööta[blush][bigsmile]


   
SvaraCitera

eh, har och kommer aldrig kolla på dom kassa filmerna. Ovärt att ens ge filmerna en chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

1an är bra:D dom e så sööööööööta[blush][bigsmile]

Såg ut som en tunna skit på ett ungefär.

ahaDRUGS:

eh, har och kommer aldrig kolla på dom kassa filmerna. Ovärt att ens ge filmerna en chans.

Jag kände mig tvungen, så att jag kan varna alla andra.


   
SvaraCitera

Run Riot:

så att jag kan varna alla andra.

bra [party]
Varna alla för skitfilmerna!


   
SvaraCitera