Aviseringar
Rensa alla

Highschool Musical???[chocked]


Tycker trailer för 3an är ganska rolig fuckthised


   
SvaraCitera

Run Riot:

Såg ut som en tunna skit på ett ungefär

precis som din käft glappar just nu va?^o)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaDRUGS:

bra [party]
Varna alla för skitfilmerna!

Yes. Ska ta mitt ansvar och kolla på alla skitfilmer i hela världen så jag kan varna för de värsta. [wink]

LOKAEFETTGOTT:

precis som din käft glappar just nu va?^o)

Nä, värre!


   
SvaraCitera

Run Riot:

Yes. Ska ta mitt ansvar och kolla på alla skitfilmer i hela världen så jag kan varna för de värsta. [wink]

Låter bra!
Jag är den första du ska informera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahaDRUGS:

Låter bra!
Jag är den första du ska informera!

Yesbox! [y]


   
SvaraCitera

Zac är urläcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

alla tycker dom är så jävla bra, men själv tycker jag dom är så usla och fejkade, allt ser nästan studioinspelat ut. [n]


   
SvaraCitera

Så övertydligt att de använt autotune eller liknande, låter som skit. [n]


   
SvaraCitera

Asså.. Zac Efron måste vara homosexuell. (Ja, jag vet att han är tillsammans med en av de kvinnliga huvudrollerna även i verkligheten) Men han döljer något!


   
SvaraCitera

Jag har sett litegrann av ettan och ärligt talat, den är inte bra någonstarns.


   
SvaraCitera

Såg lite av den på TV, är det bara jag som tycker att fotot och kvalitén var helt jävla kass? Var typ suddigt, fast ändå inte. Kassa kameror + låg budget antagligen. Filmen sög.


   
SvaraCitera

jag gillade 1:an när den kom ut, men när den HELA tiden gick på Disney Channel (som jag faktist kollar på.) så blev det för mycket. 2:an eller 3:an är inte värda att ses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akutenkou:

jag gillade 1:an när den kom ut, men när den HELA tiden gick på Disney Channel (som jag faktist kollar på.) så blev det för mycket. 2:an eller 3:an är inte värda att ses.

Låter lite som Pirates of the Caribbean [confused]


   
SvaraCitera

LOKAEFETTGOTT:

precis som din käft glappar just nu va?^o)

Bara en sån sak som att du tycker loka är "fett gott" är ju nog för att totalt diskreditera alla dina åsikter.


   
SvaraCitera