Aviseringar
Rensa alla

HipHop


Ämnesstartare

Har hört rätt mycket fördommar om hiphop. Alltså amerikanska, att dom går runt med pistol, mössa, tatuerade, röker cannabis, är lite gangster, stämmer det?


   
Citera

Japp!


   
SvaraCitera

Bara för man är hiphopare så betyder d inte att man har pistol och röker på,inte jag ialf och ingen jag känner.Fast den typiska bilden aven hiphopare är du en neger med guldkedor.Man kan inte generalisera hiphopare så.


   
SvaraCitera

Cracknegrar hela bunten


   
SvaraCitera

Ja. Alla som lyssnar på indie är töntiga, mesiga och griniga ungar, alla som lyssnar på metal är för true för omvärlden, alla som lyssnar på punk luktar, alla som lyssnar på radiopop borde gasas ihjäl. Osv, osv. [ops]


   
SvaraCitera

kudde:

Ja. Alla som lyssnar på indie är töntiga, mesiga och griniga ungar, alla som lyssnar på metal är för true för omvärlden, alla som lyssnar på punk luktar, alla som lyssnar på radiopop borde gasas ihjäl. Osv, osv.

Och alla som är seriösa borde bannas[cool]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

Och alla som är seriösa borde bannas[cool]

Word, de jävlarna borde fan skjutas. [mad] Alltså, jag var seriös. DET ÄR SÅ, FATTA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det är inte sant.


   
SvaraCitera

Dold text: vad än vem som helst säger om hip/hop, så är de inte alls så att alla röker hach och har bak o fram vända rangers kepsar, ett exempel är 50cent, många säger att han knarkar, begår brott och är värsta gangstern, så är de ju verkligen inte, men sen så finns de ju dom som snoop dogg också, de är olika helt enkelt, men bara för att man är biff och har bilder med vapen, så måste man inte vara gangster. men jag gillar i af hip/hop i dom flesta fall.


   
SvaraCitera

joélå:

man inte vara gangster. men jag gillar i af hip/hop i dom flesta fall.

"the heat"

Varför skriva med dold text tönt


   
SvaraCitera

visste inte ens att ja gjorde de, vrf bryr du dej??, skaffa dej ett liv...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera