Aviseringar
Rensa alla

Hiphop helt jävla värdelöst?, eller övertala mig..


Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

Timbuktu är skön ju. annars så har jag mycket svårt för typ: 50 cent och sånt där.


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Men jag vill ha svenska raplåt ursäkta att jag inte nämnde det tidigare.

gissade på att det var något åt det håller du letade efter? finns ju dock betydligt mycket mer "glad" hiphop om du skulle ta och lyssna på något annat än bara svenskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är väl ändå inte texterna som är hiphopens problem? :c

WihlWihl:

För mig äre det.

vänta vänta vänta, du menar att det finns Hip-Hop med nån som helst mening O.o
Jag hör bara "guns, hoes or Hoes getting shot with guns"


   
SvaraCitera

[blush][love]


   
SvaraCitera

TwiZtah:

vänta vänta vänta, du menar att det finns Hip-Hop med nån som helst mening O.o
Jag hör bara "guns, hoes or Hoes getting shot with guns"

Fast så är det ju verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Fast så är det ju verkligen inte.

Det vanliga man hör om man inte söker på internet jo, MTV tänker jag mest på då. och det är ju mest MTV-skiten man hör.


   
SvaraCitera

WihlWihl:

Jag lyssnar på låtar för att dom är skön, inte för att lyssna på andras problem.

öhh driver du med mig? den låten är ju hur glad som helst, det enda "deprimerande" var kanske när han sa, ena dagen e brorsan på topp, andra dagen e brorsan på noll.. typppppp..


   
SvaraCitera

WihlWihl:

"

Vad lyssnar du på vanligtvis?


   
SvaraCitera

TwiZtah:

Det vanliga man hör om man inte söker på internet jo, MTV tänker jag mest på då. och det är ju mest MTV-skiten man hör.

Men så kan du ju för fan inte resonera. OM jag bara hade lyssnat på bandit hade jag ju inte gillat rock heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men så kan du ju för fan inte resonera. OM jag bara hade lyssnat på bandit hade jag ju inte gillat rock heller

Okej, om man säger som såhär då, dem mest kända och mest Mainstreama Hip-hoparna körs ju 24/7 på MTV, därför hör jag/alla just den hip-hopen, vilken bara handlar just om Hoes or Guns.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera