Aviseringar
Rensa alla

Hiphop keps - hiss or diss?


Ämnesstartare

haterz gonna hate Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Går inte och bär symbolen för ondska på mitt huvud iallafall? Förvirrad


   
SvaraCitera

Förr så bryde jag mig rätt så mycket att inte ha visa klädesplagg för man ville ju inte se ut som en p12a, fjortis, wannabe å allt vad det nu hete och som förknippades som dåligt. Nu är man äldre och skiter i vad andra tycker, gillar jag något så köper jag det.

Har till och med en keps nånstans som jag köpte i sommras som några stycken tyckte var swag (vet inte vad det är och har inte precis brytt mig att kolla upp vad ordet betyder i heller) men som jag diggade. Mitt tips är att man ska exprimentera då det ger en stor självsförtroende boost hur sjukt det än kan låta.


   
SvaraCitera

Keps baklänges blir lucifer. 


   
SvaraCitera

Haha nä tänkte fel nu. Tänkte på Sirap. 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Keps överhuvudtaget är diss. Speciellt när dom är vända åt fel håll. Osexigaste jag vet Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Diss som fan, bättre kan man klä sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ftzelevator008_jpg.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Keps överhuvudtaget är diss. Speciellt när dom är vända åt fel håll. Osexigaste jag vet Rodnar

Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
man måste fan ha skägg

Truckerkeps + Fullskägg = Jag inom 2 år.
Är du på? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rihanna%2520goes%2520to%2520visit%2520he

Jag tycker Rihanna klär sig bra i keps! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: hiss

new era kepsen är snygg. det är dock inte alla new era kepsar som är. motivet är viktigt, har du NY-keps eller kanske "obey" eller annat mainstream drabbel så är det inte speciellt snyggt imo.

glöm inte ta bort klistermärket på skärmen (jävla konstigt stilistiskt drag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Truckerkeps + Fullskägg = Jag inom 2 år.
Är du på?

det där låter helt fantastiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:

new era kepsen är snygg. det är dock inte alla new era kepsar som är. motivet är viktigt, har du NY-keps eller kanske "obey" eller annat mainstream drabbel så är det inte speciellt snyggt imo

men behöver man någon slags swagger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: men behöver man någon slags swagger?

vet inte ens vad swagger är. om det är exakt samma som swag, så vet jag inte heller vad det är


   
SvaraCitera