Aviseringar
Rensa alla

Hiphop suger!


Stör mig så otroligt på folk som tror sig veta vad som är bra musik. Eller ännu värre, vilken genre som är bäst.


   
SvaraCitera

Att säga att hiphop inte är musik är bara idiotiskt. Sen huruvida det är bra eller inte är en annan sak.


   
SvaraCitera

Musik är det, jävligt simpel dock. Och je, det suger


   
SvaraCitera
Papper

Även om jag inte gillar hip hop så tycker jag att det är musik.


   
SvaraCitera

är väl kul med folk som kan rimma o sjunga samtidigt
innehållet o anhängarna är en annan sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Trodde typ jag skulle avliva han på plats!

Det är fullt förståligt! Och jag skojar inte!

Maskrus:

Stör mig så otroligt på folk som tror sig veta vad som är bra musik. Eller ännu värre, vilken genre som är bäst.

Och ändå gör du det själv?


   
SvaraCitera

Så, kan min ädle herre förklara vad som är "musik" då?


   
SvaraCitera

alexius:

Och ändå gör du det själv?

Gör jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle någon av er räkna julklappsrim med ett beat i bakgrunden som musik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Gör jag?

"Stör mig så otroligt på folk som tror sig veta vad som är bra musik. Eller ännu värre, vilken genre som är bäst." Att du stör dig på att folk tycker att viss musik är bra är väll ändå att påstå att du vet vilken musik som är "bäst"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snook


   
SvaraCitera

Om det verkligen är så dåligt så behöver du ju inte bry dig om musiken. Eller lyssna på den. Lyssna på din musik och må bra (:


   
SvaraCitera

alexius:

Att du stör dig på att folk tycker att viss musik är bra är väll ändå att påstå att du vet vilken musik som är "bäst"!

Nja, vad jag menade var mer att man inte kan säga "den här musiken är bra, den är dålig", det är upp till lyssnaren antar jag. Fast jag borde egentligen bara skrivit att jag inte gillar när folk säger att en genre är dålig. Det bästa inom alla genrer är ju oftast bra, det beror sen bara på vad man har för smak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexius:

Det är en sorts äcklig poesi som handlar om droger, horor, slaggsmål och rapparens miserabla liv som rapparen spyr upp!

Du har aldrig hört riktig hiphop märker jag, tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

att jag inte gillar när folk säger att en genre är dålig. Det bästa inom alla genrer är ju oftast bra, det beror sen bara på vad man har för smak.

Föresten! Varför började skriva om det där?


   
SvaraCitera