Aviseringar
Rensa alla

Hipster är bara ett snällt ord för nörd


Ämnesstartare

Så ni som kallar er hipsters, tro inte att ni är nåt. Ni är precis lika nördiga som ni antagligen blev mobbade för i skolan. Ni kan inte fly från ert förflutna. Jobba hårt, öka succesivt och bli alfahannar istället.

Poängen med detta? Låt 2014 bli året då hipstern elimineras.


   
Citera
Ämnesstartare

Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR NI MED MIG?!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det signalerar lika mycket tröttsamt bekräftelsebehov att se sig som hipster som att se sig som alfahane, avdelning: alla kan ta sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, sammanfattningsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Nej, sammanfattningsvis.

Förstår att du försvarar detta.

dazed:
Tycker det signalerar lika mycket tröttsamt bekräftelsebehov att se sig som hipster som att se sig som alfahane, avdelning: alla kan ta sig.

Man är iallafall ingen nörd. Eller oskuld. Eller klarar inte ens av att lyfta en tom skivstång. Resten är skitsamma.


   
SvaraCitera
time
 time

Hellre hipsternördar än machosvin med bekräftelsebehov. Nördar är åtminstone ofta faktiskt duktiga i sitt område.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ej det är något fel med att vara nörd eller hipster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Förstår att du försvarar detta.

Försvarar och försvarar, du har bara fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Försvarar och försvarar, du har bara fel.

Jag har helt rätt i det jag säger. Det ÄR nördigt med glasögon och elektronisk musik som man hör i tv-spel. Har inga problem med det sålänge man bara är ärlig om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Jag har helt rätt i det jag säger. Det ÄR nördigt med glasögon och elektronisk musik som man hör i tv-spel. Har inga problem med det sålänge man bara är ärlig om det.

Nej.


   
SvaraCitera
Paseo

jag har aldrig kallat mig själv för hipster, men jag har länge med stolthet kallat mig själv för nörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Det ÄR nördigt med glasögon och elektronisk musik som man hör i tv-spel 

tur att jag använder linser da 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Hellre hipsternördar än machosvin med bekräftelsebehov. Nördar är åtminstone ofta faktiskt duktiga i sitt område.

Så du säger att det är mer attraktivt med en 

image_59.jpg

Än en

image_60.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

tur att jag använder linser da 

Det är smart

Paseo:
jag har aldrig kallat mig själv för hipster, men jag har länge med stolthet kallat mig själv för nörd

Dåså. Bara du kan stå för det. För hipstern måste utrotas.

Nachac:

Nej.

Jo. Men som sagt, jag förstår att du försvarar det. UMs laughing stock since 2009.


   
SvaraCitera