Aviseringar
Rensa alla

Historiauppgift


Ämnesstartare

Jag får välja precis vad jag vill, dock inte för brett eftersom arbetet inte ska vara för stort. Har ni något tips på något roligt att skriva om? Jag funderade på typ häxjakt, men kom gärna med något liknande intressant.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skrev ett ganska trevligt arbete om hur slaveriet i usa har gjort dem till världens bästa friidrottsnation idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag skrev ett ganska trevligt arbete om hur slaveriet i usa har gjort dem till världens bästa friidrottsnation idag.

låter ju udda och bra

blir det svårt med mode/skönhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VET DOCK INTE HUR JAG SKA GÖRA DET MINDRE OM MAN BARA SKA KANSKE TA I SVERIGE (MEN DÅ BLIR DET HELT CPTRÅKIGT??) ELR OCH VILKEN TID JAG SKA KOLLA ÖVER OSV

vad tycker du budo?

Budolicious:

trevligt arbete


   
SvaraCitera

Industriella Revolutionen.


   
SvaraCitera

Pesten [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Industriella Revolutionen.

Jag trodde det var underförstått att jag ville skriva om något intressant och inte något bajsnödigt (som man för övrigt hör på lektionerna ändå)


   
SvaraCitera

Eller stockholms blodbad! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Pesten

BLODÅDRA:

som man för övrigt hör på lektionerna ändå)

+ pissäckligt, spyr ju


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag trodde det var underförstått att jag ville skriva om något intressant och inte något bajsnödigt (som man för övrigt hör på lektionerna ändå)

Jag brukar ta det.

Ta droganvändandet på 1800-talet.


   
SvaraCitera

suffragetterna


   
SvaraCitera

du kan annars skriva om hur det är norrmäns fel att Irland är för tryckt! dock är det ganska långsynt men ändå[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

suffragetterna

nu börjar det likna något

YaBasta:

du kan annars skriva om hur det är norrmäns fel att Irland är för tryckt! dock är det ganska långsynt men ändå

förtryckt


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

förtryckt

asså fan du kan stava[wink]


   
SvaraCitera