Aviseringar
Rensa alla

Historier om era katter?


Ämnesstartare

Nu vill jag inte att detta inlägget på något sätt ska se ut som reklam, för det är det inte. Men jag skulle behöva några historier, eller något som hänt dig och din katt.. Tex borttappad men kommit tillbaka. Roliga upplevelser... Något? [smile]

Var jag ska ha dessa historier är på min kattsida. Men jag väljer att inte skriva ut den här.. pm isåfall eller något. [love]


   
Citera
Ämnesstartare

en gång när jag precis hade fått min katt gick han in i själva skorstenshålet i öppna spisen, det var läskigt. men han kom ut igen [blush] sen satte vi en plastgrej för så det inte skulle hända igen!

eh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

eh

[bigsmile] haha, tur det gick bra ändå... skorstenshålet är inget o leka med [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sen satte vi en plastgrej för så det inte skulle hända igen!

Ni eldar inte med plast i kanalöppningen hoppas jag. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ni eldar inte med plast i kanalöppningen hoppas jag. [no-no]

vi använde den inte!!! bor inte kvar där nu, men den var ur bruk iaf!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Vaknade för någon vecka sedan av att en av de spydde i min säng, trevliga djur de där katterna. [bigsmile]


   
SvaraCitera

vi hade precis fått hem vår kisse, han var jätterädd och gömde sig under soffan.
helt plötsligt var han borta och alla skällde på varandra för att ha glömt en dörr öppen så han smitit ut.
efter många timmars letande gav vi upp och gick och la oss. då hittade mamma honom i en skjortficka på sängen. sötaste någonsin


   
SvaraCitera

lemuu:

Var jag ska ha dessa historier är på min kattsida. Men jag väljer att inte skriva ut den här.. pm isåfall eller något. [love]

Jag har alltid kört med en fingerregel - Trådskaparen svarar först!

Min katt kan sova på lite roliga ställen ibland, kommer inte på exakt något jättegulligt sett han sovit på, han är ju alltid gullig när han sover ^__^

Han kan öppna dörrar faktiskt och krypit in i hål på random ställen så han har väll hittat en hel del skoj kan jag tänka mig. På vintern ligger förövrigt helst i förrådet där vi ställt en bänk som har nå sittunderlag, bredvid ett element som är omgiven av massa saker, varmt och gott för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Colour Television:

Jag har alltid kört med en fingerregel - Trådskaparen svarar först!

Haha, jadu.. Min är lite som hon är så finns en del att välja på ändå. Men kan väl säga såhär, hon är väldigt speciell, lite.. korkad om man får säga så [crazy], hon Älskar mat och öppnar man en konservburk tex så springer hon ner ifrån där hon var, o börjar jama.. samma sak om du säger ordet mat.. hon skriker bara du kollar på henne, börjar trampa och spinna. vad mer, ja.. om hon ligger på mig och jag väcker henne genom att prata så slår hon mig i ansiktet med tassen och skriker på mig. en bitch helt enkelt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mer mer 🙂


   
SvaraCitera