Aviseringar
Rensa alla

Hit samlas ALL spam och nonsens [KLISTRAD TRÅD]


Ämnesstartare

Vi admins på UM har bestämt att man inte längre får spamma eller skriva trådar om nonsens (sry lounge fact, ennie m.m.) i forumsdelen klotter.

Alla trådar som från och med nu postas i klotter kommer låsas (undantag RIKTIGT klotter, dvs, det som liknar klotter i en anteckningsbok t.ex Matematik sucks!)

Vill ni spamma, skriva nonsens eller skriva någonting som har med klotter att göra så MÅSTE ni göra det i den här tråden.

MVH ADMIN.


   
Citera
Ämnesstartare

Ett bra förslag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahhh, alla attention whores (me) skulle bli tokgia. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra angie!!!!!!!!!!! DUKTIG


   
SvaraCitera

Nånting säger mig att den här tråden kommer bli väääldigt lång. Bra initiativ iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså jag var oseriös [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vi admins på UM

hahaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

MVH ADMIN.

Sluta sno våra idéer du dödliga spammare!
4vp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är väl inte ens admin? och jag spammar om jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du är väl inte ens admin? och jag spammar om jag vill.

Jo, det är jag. Jag arbetar med he3-8n scripten på den här sidan. För er som är dumma i huvudet - scripten som får den här sidan att fortsätta ladda fram inlägg utan att krasha c4 servern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i guess i belong here


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jo, det är jag. Jag arbetar med he3-8n scripten på den här sidan. För er som är dumma i huvudet - scripten som får den här sidan att fortsätta ladda fram inlägg utan att krasha c4 servern.

oooooooooooooohhhhhhhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett riktigt uruslet skitförslag ide iaf är det enligt mig. helt onödigt. lite spamm har aldrig skadat nån, räcker med att spärra jobbiga männiksor som öser ut skit men ifall man råkar gå lite off-topic i en tråd så är fan inte det så farligt

så åt helvete med den här tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ett riktigt uruslet skitförslag

Det är inget förslag, det är såhär det SKA vara från och med nu. Har du synpunkter eller klagomål så får du skicka ett e-mail till vår officiella kundtjänst. Adressen hittar du under fliken Information. Fortsätter du häva ur dig svordomar och klagomål i den här tråden så måste jag ge dig varningspoäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är inget förslag, det är såhär det SKA vara från och med nu. Har du synpunkter eller klagomål så får du

haah vem tror du att du är? jag ser dig göra massa spammtrådar och skriva massa bullshit hela tiden så jag köper inte ditt moderatorsnack. och jag får svära. freddom of speech någon? jag kan skriva vilka ord jag vill för det blir ju nonsens då och då passar det in i din skittråd, du är ägd.

ok ska skicka mejl

men jag köper inte det här. du bestämmer inte och jag kommer göra uppror mot det här


   
SvaraCitera