Aviseringar
Rensa alla

Hitler is back!


Ämnesstartare

Seriöst hitler2 är här, gissa vem! Jimmy nassen Åkeson den nya hitler å han har lyckats förblinda alla svenskar å få de att tro att han är bra detta är bara ett mänskligt meddelande är du rassist visst rösta på högern är du en medmänniska som ör god p vill döda rassismen röstar man för vänstern! Nassarna på högern eller hjärtat på vänstern? 

Asså de har fan gått förlångt så lyssna noga! Hitler är tillbaks vill ni ge han makt vill nu låta honom köra ut alla mörka människor alla de som faktiskt gör ngt för att stå upp för Sverige! Alla de som gör att Sverige fortfarande finns ska ni låta hitler döda Sverige? Ok visst rösta på Sverige demokrahahahah kan fan inte ens stava till horungarnas namn, är du en medmänniska så vill du att hjärtat på vänstern ska styra! 

Ett tips t alla idioter som tror Jimmy är bra, ta in i era tröga hjärnor de är blattarna som håller Sverige på benen utan ska ni ta bort hjärtat från Sverige? Logik ta bort hjärtat Sverige faller.. Men Jaja alla jävla horungar t basister där ute kör hår rösta på högern rösta på hitler rösta för landets undergång kör hårt! Do IT!

t alla som vill Sverige väl ni vet va ni ska göra röst på vänstern rösta för medmänsklighet å rättvisa! Rösta på hjärtat.

ses på röstningen allihopa ksk är ett tag kvar men då får ni iaf lite tid att tänka på va ni vill ha hitler eller himmelen? 


   
Citera
Ämnesstartare

Årkade inte läsa. Adolf är död.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkade felstava dock


   
SvaraCitera
Hando

Wow. Blev precis vänsterpartist efter att ha läst detta inlägget. En helt ny värld öppnades för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:
Wow. Blev precis vänsterpartist efter att ha läst detta inlägget. En helt ny värld öppnades för mig.

Tummen upp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är pga såna som dig som folk röstar på SD så kom inte och klaga. 


   
SvaraCitera

http://vocaroo.com/i/s1X90WRj2BXa

Nej men visst skall du få ha din åsikt. Däremot tycker jag att den är lite överdriven.

Jag antager att du menar rasister och inte basister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
http://vocaroo.com/i/s1X90WRj2BXa

Nej men visst skall du få ha din åsikt. Däremot tycker jag att den är lite överdriven.

Jag antager att du menar rasister och inte basister?

Hahahaah Aah lite trött å skriver på en mobil så de ä lite svårt xD 


   
SvaraCitera
Hando

Ezztrakt:

Tummen upp 

Trodde ironin i mitt inlägg var uppenbart men tydligen inte. Nåväl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Trodde ironin i mitt inlägg var uppenbart men tydligen inte. Nåväl.

Lol trodde du såg min ironi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:
Det är pga såna som dig som folk röstar på SD så kom inte och klaga. 

Ja eller så är de ju att äckliga nazister som du som vill ha hitler som ledare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men aja antar att de flesta vill va ett Sverige som står i lågor me betongen vs batongen, me lossande kullor dödsfall å grisar som misshandlar oskyldiga för att de inte tjallar på broshan.. Antar att Sverige är ett nazze land som inte vill ha ett fredligt Sverige som rör sig framåt i rakt me hjärtats slag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

Ja eller så är de ju att äckliga nazister som du som vill ha hitler som ledare 

Gillar inte såna som dig som är anledningen till varför folk röstar på SD. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Gillar inte såna som dig som är anledningen till varför folk röstar på SD. 

Okej då vet vi de du röstar på Sd för att folk säger rösta på vänster för att inte hitler2 ska bränna ner Sverige, vi kan ju konstatera att de är något fel i huvet på dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

Okej då vet vi de du röstar på Sd för att folk säger rösta på vänster för att inte hitler2 ska bränna ner Sverige, vi kan ju konstatera att de är något fel i huvet på dig 

Haha varför tror du att jag röstar på SD? Detta börjar bli lite komiskt nu xD 


   
SvaraCitera