Aviseringar
Rensa alla

Hitler is back!


Ämnesstartare

Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Haha varför tror du att jag röstar på SD? Detta börjar bli lite komiskt nu xD 

För du är en nazist som vill att Sverige ska brinna upp i ledningen av hitler 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

För du är en nazist som vill att Sverige ska brinna upp i ledningen av hitler 

Jaha du verkar känna mig mer än vad jag gör. Vad kul haha Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:
Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen 

eeh va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

eeh va?

Vad är det du inte förstår?


   
SvaraCitera

Det där har man ju inte hört förr, speciellt inte med sådana välutvecklade och genomtänkta argument


   
SvaraCitera

Vad du skulle du rösta på då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Vad är det du inte förstår?

Eeh de du skrev förmodligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

Eeh de du skrev förmodligen?

Då är du tvungen att läsa det igen ord för ord. Vsg: Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar. Skriv sen vad som är otydligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Då är du tvungen att läsa det igen ord för ord. Vsg: Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar. Skriv sen vad som är otydligt. 

Så enda anledningen till att rasister finns är pågrund av överreagerande "antirasister"? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Så enda anledningen till att rasister finns är pågrund av överreagerande "antirasister"? 

Läget Pat, saknade dig. Nej det handlar inte om överreagerande antirasister utan mer invandrare som beter sig illa. Det är då fördomarna skapas och man tror att ALLA invandrare är så. Man blir less och röstar på SD. End of story. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Då är du tvungen att läsa det igen ord för ord. Vsg: Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar. Skriv sen vad som är otydligt. 

Ja de va ju inte riktigt så du skrev de först å är jag avskedsintervju t att rasister finns förklara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt:

Ja de va ju inte riktigt så du skrev de först å är jag avskedsintervju t att rasister finns förklara 

Förklarade till Pat så läs ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Läget Pat, saknade dig. Nej det handlar inte om överreagerande antirasister utan mer invandrare som beter sig illa. Det är då fördomarna skapas och man tror att ALLA invandrare är så. Man blir less och röstar på SD. End of story. 

Missuppfattade vad du menade.

Pat? Låter underligt Sko.


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Då är du tvungen att läsa det igen ord för ord. Vsg: Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar. Skriv sen vad som är otydligt. 

SKORPIONEN:

Har inget emot folk som röstar på SD pga man får göra som man vill. Men gillar inte SD och inte heller såna som dig som är anledningen till varför rasister ens existerar.

Ezztrakt:

Ja de va ju inte riktigt så du skrev de först

Lol, det var ju visst så skorpionen 
skrev från första början Mycket glad


   
SvaraCitera