Aviseringar
Rensa alla

Hitta den rätta tjejen


Ämnesstartare

Jag är 16 fyller 17 i maj asså hur länge ska jag vänta tills jag hittar sen rätta tjejen att vara med mysa med? Jag vill hitta kärleken snart hur ska man göra :(?


   
Citera

Ge upp, gör nått du gillar


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
Ge upp, gör nått du gillar

+1. 
Detta har jag iaf gjortGalen


   
SvaraCitera
23an
 23an

Hitta sig själv först. Det har du med stor sannolikhet inte gjort innan du är 25år eller mer. 


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
Ge upp, gör nått du gillar

23an:
Hitta sig själv först. Det har du med stor sannolikhet inte gjort innan du är 25år eller mer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man letar


   
SvaraCitera
lok501

I know the struggle. Jag önskar jag kunde svaret.

Du har antagligen samma interna konflikt mellan "hjärtat" och "hjärnan"(logiken) då du verkligen vill träffa den perfekta just nu och skulle göra allt för att det ska hända samtidigt som du vet att det är långt ifrån realistiskt och att du borde bry dig om annat då det löser sigsjälvt efter ett tag.

Jag vet hur svårt det kan vara, och jag vet att inga råd hjälper, men allt du kan göra är att försöka ockupera digsjälv med något annat och att försöka ta avstånd ifrån sånt som påminer dig om det.

För att ge ett exempel ur mitt liv; jag ockuperar mig med mina hobbies(star wars, gaming och airsoft) och försöker undvika allt som har med Romans att göra(filmer och anime är det som triggrar mig mest).


   
SvaraCitera

Fokusera på att träffa fler människor istället. Med lite tur träffar du någon du gillar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Man letar


   
SvaraCitera

Fan sluta klaga, jag är 19 och väntar precis som du, jag klagar inte och om jag gör jag det i tystnad.
Det kommer ha lite tålamod, att sitta och klaga som du gör inget bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Fan sluta klaga, jag är 19 och väntar precis som du, jag klagar inte och om jag gör jag det i tystnad.
Det kommer ha lite tålamod, att sitta och klaga som du gör inget bättre.

sad-i-know-that-feel-bro_2.jpg


   
SvaraCitera
Exner

Den rätta tjejen finns inte riktigt. Det du får sikta på är det räta förhållandet.


   
SvaraCitera

Danne_cars:
Jag är 16 fyller 17 i maj asså hur länge ska jag vänta tills jag hittar sen rätta tjejen att vara med mysa med? Jag vill hitta kärleken snart hur ska man göra 🙁

Var singel i 18 år, hade inte ens pussat en tjej, Men tillslut efter lite sökande på nätet då löste det sig 🙂
Ta det lugnt och skriv med många tjejer och var social och trevlig mot dem är mitt tips


   
SvaraCitera

rogernw:

sad-i-know-that-feel-bro_2.jpg

Tack för ditt stöd bro! Glad


   
SvaraCitera