Aviseringar
Rensa alla

Hitta en flickvän


Om ni har tips till mig, låt mig gärna veta.

För det mesta vill jag ha svar på dessa:

Vad man kan göra på en vanlig dag med en flickvän?
Vad gör man första gången man träffas hemma hos en flickvän?
Behöver få lite exempel också på hur en konversation kan gå då jag ska gå upp till bruden utan att säga att jag tycker hon är snygg rakt ut, mer som att jag vill va med henne och lära känna henne.

Resten av frågorna har jag redan fått svar på, Tackar så mkt för svaren <3333333


   
SvaraCitera

Här i Stockholm är rohypnol allt som behövs för att få en "flickvän" [y]


   
SvaraCitera

du kan inte planera i förväg vad du ska säga och vad du ska göra när du väl träffat henne förstår du väl


   
SvaraCitera

tror det inte är bra att planera att man ska träffa henne heller och söka efter henne över allt.

men om du känner dig desperat efter ett förhållande och vill söka aktivt så är det kanske bäst att du hittar andra som också söker aktivt efter en partner, du kan testa internetdejting. det blir då en rakare kommunikation för att se om ni passar när ni båda aktivt söker efter kärleken.


   
SvaraCitera

Artie:

du kan testa internetdejting.

Jag är 17 år, visst är det 18 års gräns på dejting sidor?


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Vad man kan göra på en vanlig dag med en flickvän?

Knulla, se på TV, gå på museum, rulla köttbullar, ta en romantisk promenad, ha fyllesex, adoptera en katt.

Trollgrisen1337:

Vad gör man första gången man träffas hemma hos en flickvän?

Undersöker bok- och CDhylla så att de är godkända.

Trollgrisen1337:

Behöver få lite exempel också på hur en konversation kan gå då jag ska gå upp till bruden utan att säga att jag tycker hon är snygg rakt ut, mer som att jag vill va med henne och lära känna henne.

"Hej, vill du hångla?" brukar funka fint.


   
SvaraCitera

Birger:

Hej, vill du hångla?" brukar funka fint.

Första gången man ser bruden? 'Hej, vill du hångla?'
Jag kanske låter lite efterbliven men det var väldigt länge sedan jag hade brud så du får leva dig in i min situation också haha :P... Är det så man ska göra?


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Jag är 17 år, visst är det 18 års gräns på dejting sidor?

aa, tyvärr, det är det nog.

ska du flytta till sthlm ensam när du inte är 18 än? har du gått klart gymnasiet eller vad är planen


   
SvaraCitera

Artie:

aa, tyvärr, det är det nog.ska du flytta till sthlm ensam när du inte är 18 än? har du gått klart gymnasiet eller vad är planen

Jag gillar och planera min framtid, helt enkelt 😛

Men då det gäller och skaffa flickvän vet man aldrig när det inträffar, har inte försökt senaste åren just där jag bor.


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Första gången man ser bruden? 'Hej, vill du hångla?'

Brukar fungera på krog/fest. Men om du är ute efter ett "ordentligt" förhållande så rekommenderar jag dig, som några ovanstående har gjort, att satsa på att skaffa vänner istället så kommer flickor i en lite mer naturlig miljö sen.


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Jag gillar och planera min framtid, helt enkelt 😛

aha ska du göra det efter gymnasiet?
då är du ju över 18 och kan börja internetdejta stockholmare!


   
SvaraCitera

Birger:

Brukar fungera på krog/fest. Men om du är ute efter ett "ordentligt" förhållande så rekommenderar jag dig, som några ovanstående har gjort, att satsa på att skaffa vänner istället så kommer flickor i en lite mer naturlig miljö sen.

Aa ni har rätt om det nu då jag tänker efter. Tack <3


   
SvaraCitera

Artie:

aha ska du göra det efter gymnasiet?då är du ju över 18 och kan börja internetdejta stockholmare!

Vilka hemsidor finns det?


   
SvaraCitera

Trollgrisen1337:

Vilka hemsidor finns det?

kan inget om sånt där, det e väl ba att börja googla.

men jag vet inte hur lätt det är att hitta såna i din ålder på internetdejting, men det borde ju faktiskt finnas fler som har behovet av det.


   
SvaraCitera

Artie:

men jag vet inte hur lätt det är att hitta såna i din ålder på internetdejting, men det borde ju faktiskt finnas fler som har behovet av det.

I min värld känns det som bara för folk över 25, jag kanske har fel vet inte.


   
SvaraCitera