Aviseringar
Rensa alla

Hitta en KK


Ämnesstartare

KK förhållanden funkar prima.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Nej hela Sverige är ju porrskadat där det mest romantiska en kille kan göra är att sagga en tjej i fejset. Sedan kommer de och blir förvånade för att det inte funkade.

Yes, måste säga att jag själv är "porrskadad" som du så fint kallar det men det verkar inte som om du är det och det är bra iaf[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Yes, måste säga att jag själv är "porrskadad" som du så fint kallar det men det verkar inte som om du är det och det är bra iaf[y]

Njae det kanske är att ta i men personligen är jag mer åt det gammeldagsa stilen. För mig är man två i ett förhållande och man ska därmed inte behöva någon annan.

Det är givetvis olika för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Yes, måste säga att jag själv är "porrskadad"

Föressten hur menar du att du skulle vara ''porrskadad''?


   
SvaraCitera

Du menar väl KKK?
Image


   
SvaraCitera

FreeWay89:

personligen är jag mer åt det gammeldagsa stilen.

Ah du är lite unik här tycker jag.

FreeWay89:

Föressten hur menar du att du skulle vara ''porrskadad''?

Tycker inte att sex är värsta grejen, kan ligga med vem som helst utan att tycka att det skulle vara konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Ah du är lite unik här tycker jag.

På gott och ont kanske.

ladysmurf:

Tycker inte att sex är värsta grejen, kan ligga med vem som helst utan att tycka att det skulle vara konstigt.

Tror det som skiljer mig lite. Kan inte ligga med vem som helst.
Har gjort det och inget man direkt varit glad över efter.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

På gott och ont kanske.

Ja det har väl sina för och nackdelar.

FreeWay89:

Har gjort det och inget man direkt varit glad över efter.

Nej inte alltid, vissa tillfällen har man inte ångrat sig andra inte. Beror väl på situationen. Alltså hur man hamnade i säng med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Alltså hur man hamnade i säng med varandra.

Ja fyllan är väl ingen höjdare. Sedan kan ju ''hur'' vara mindre bra efteråt om man sedan fått reda på att det var fejk osv.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Sedan kan ju ''hur'' vara mindre bra efteråt om man sedan fått reda på att det var fejk osv.

Exakt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Smsa alla snygga vänner du har med "Ligga?". Friskt vågat hälften vunnet. [y]

WORD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Exakt!

Just därför det är bättre att ligga med nån som man har ett förhållande med. Lite mindre risk att det händer då [cool]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Just därför det är bättre att ligga med nån som man har ett förhållande med. Lite mindre risk att det händer då

Yes, därför har jag lovat mig själv att nästa gång jag ligger med någon så ska jag vara tillsammans med den(eller vara på "g" med den iaf).


   
SvaraCitera

fråga tjejkompisarna (eller killkompisarna) om dom vill ligga med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

eller vara på "g" med den iaf

På ''g'' duger inte för mig. Det ligger fortfarande under perioden när man lär känna människan och dom fortfarande kör sina spel. Jag är mer åt att vara ihop innan. Har hon gått så långt så är det större chans att hon inte dissar mig för någon annan inom ett par månader iallafall.


   
SvaraCitera