Aviseringar
Rensa alla

Hitta en ny sysselsättning


Ämnesstartare

Tjena, har nu spelat gitarr varje dag i flera år men nu är jag i en svacka. Har ni något tips på vad man kan syssla med när man inte är i skolan? Idrott intresserar mig inte och datorn vill jag komma bort ifrån. Gärna något som man kan fördjupa sig i och som man inte tröttnar på efter en kvart...
Mvh Herr Förmycketfritid


   
Citera
Ämnesetiketter

Vill du göra något praktiskt (typ lära dig ett annat instrument, bygga små modellflygplan, sticka) eller något teoretiskt (typ lära dig allting om tåg eller läsa en massa böcker om små lurviga djur)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något praktiskt tror jag vill göra, läser ganska mycket ändå.


   
SvaraCitera

Jp_rocks:

Något praktiskt tror jag vill göra, läser ganska mycket ändå.

Rita? Börja spela något annat instrument? Tillverka något festligt från den här sidan?


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virka? det gör jag. avslappnade och intressant... sedan när du blir bra på det, så kan du börja sälja sakerna...[bigcheers]


   
SvaraCitera

Jp_rocks:

datorn vill jag komma bort ifrån.

Synd, du skulle kunna bemästra vad fan du ville om du utnyttjade internet, finns gratis lektioner om allt, kampsport, animation, hypnos, hur du bygger roliga saker, aaah... Vad som helst, du kan bli en vetenskapsman på ett år via internet, teorier som tog hela livstider att matematiskt räkna ut kan du lära dig på 10 minuter E2= m2 c4 + p2 c2 är en bättre uträkning än E=mc2 ( Energi = Materia )
Sån skit hade jag fan aldrig kunnat om jag inte utnyttjade internet xD

Men det e vad jag tycker, jag lärde mig nyss animera rätt bra via youtube, helt sanslöst hur snabbt det går också, om man anstränger sig..


   
SvaraCitera