Aviseringar
Rensa alla

Hitta kärlek på nätet, ni som varit med om de titta hit!!


mailta
Ämnesstartare

De är så att jag pratar med en kille ca varje dag. Han bor dock 80 mil från mig, såklart. Han är sjukt rolig och snäll. Han ser och väldigt bra ut, han är verkligen perfekt. Men vi pratar som bara vänner för att han är upptagen. Han ser väl bara mig som nån att prata med. De ända han berätta om hans flickvän var att han gillade verkligen henne, men också om att han kanske nån gång får känslor för nån annan. Jag är kär, på riktigt. Vad ska jag göra? Vill inte bli sårad! 


   
Citera

Om du tror att han kommer att lämna sin flickvän för dig som bor 80 mil bort så tror du nog fel, du kan ej göra något åt hans kärlek för hans flickvän.
Så det är bara o sluta o försöka haffa honom och leta vidare, finns bättre fiskar i sjön.


   
SvaraCitera

du kan ju inte göra så mycket i nuläget. antingen kan du hoppas på att han blir kär i dig istället (vilket kanske aldrig kommer ske), eller ge upp och leta vidare.


   
SvaraCitera
ailuja

Strunta i det. 
1. Han har flickvän och upptagna personer är off limits. 
2. Min pojkvän bor inte ens hälften av avståndet ni har mellan er och vi tycker det är tillräckligt jobbigt. Det är sällan det funkar med så pass långt avstånd.


   
SvaraCitera