Aviseringar
Rensa alla

Hitta kompisar........?


Ämnesstartare

Vet, det finns massor med sådana trådar och jag har gjort många själv, tror jag, fast på andra ställen... Är väldigt blyg och det är inte så att jag bara skulle våga gå fram till någon och snacka på stan, för då skulle dom förmodligen också bara gå därifrån och kolla på mig som om jag kom från rymden, så skulle jag ha gjort. Eller bara snackat i 10min för att vara artig sen inte bry sig. Många säger att man ska hitta vänners vänner, men jag har ju i princip INGA vänner, och dom "vänner" jag har skulle nog skratta åt mig om jag frågade nåt... Känner dom rätt så väl. Klasskompisar, men jag tycker inte dom räknas. Så hur hittar man nya vänner annars då?

Känner mig ofta så ensam, och som ingen förstår mig (detta händer väldigt ofta, ibland flera gånger om dan). Internet vänner som man bara chattar med är ju okej på sitt sätt men när man chattat ett tag så slutar man tillslut och sen pratar man inte alls längre, dessutom är det rätt tråkigt att bara chatta med nån och inte träffas, då dom oftast bor mil ifrån och man vet aldrig hur dom är irl.

Några tips?

Har redan hobbies, spela badminton (mest folk som är mycket äldre än mig eller småfjantar där) och gå på gym (i rpincip BARA vuxna 20+ där, dom som är i min ålder är oftast fjantiga)...


   
Citera

fezta is the answer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

fezta is the answer

Jag är 14 [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bratwurst:

Jag är 14

party party [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

party party

haha, försök att vara seriös nu tack


   
SvaraCitera

det är endast en illusion för svaga hoppas inte för mycket.

dessutom är det endast skadligt att lita på andra


   
SvaraCitera

Bratwurst:

haha, försök att vara seriös nu tack

Okej, men var länge sedan jag var 14... Men... kanske ha en häftig klädstil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men... kanske ha en häftig klädstil?

Häftig och häftig, nuvarande är chelseaboots i läder,jeans och t-shirt. Men jag håller på att köpa skjortor och sådant istället.


   
SvaraCitera

Du hittar säkert vänner när du börjar gymnasiet [crazy]


   
SvaraCitera

Bratwurst:

Men jag håller på att köpa skjortor och sådant istället.

Folk finner ofta folk med speciell klädstil intressanta och tar kontakt. Men börja med en aktivitet som du kan finna trevlig och med personer i din ålder.


   
SvaraCitera

Bratwurst:

jag håller på att köpa skjortor och sådant istället.

Ah, så då reggade dig igen :pPpPpPpP


   
SvaraCitera

Bratwurst:

jag håller på att köpa skjortor och sådant istället.

Ah, så då reggade dig igen :pPpPpPpP


   
SvaraCitera

Nintendo:

Du hittar säkert vänner när du börjar gymnasiet

hahaha 2 år senare. ... [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

hahaha 2 år senare. ...

Äh, den som väntar på något gott...... osv [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Äh, den som väntar på något gott...... osv

[smile][smile]


   
SvaraCitera