Aviseringar
Rensa alla

Hitta kompisar........?


Ämnesstartare

Nintendo:

Ah, så då reggade dig igen :pPpPpPpP

Haha, ja... Blev så less på alla som kalla mig besserwisser så jag gjorde en ny o ska försöka att inte vara en besserwisser då, folk irl kallade mig de också.

Macktorsken:

hahaha 2 år senare. ...

ja precis, säkert sant men ja. 2 år är lång tid [crazy]

Nintendo:

......

väntar aldrig för länge [wink]

tycker dock inte att det stämmer [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bratwurst:

Känner mig ofta så ensam, och som ingen förstår mig (detta händer väldigt ofta, ibland flera gånger om dan)

Hej. Såg ditt forummedelande. Jag kan säga att jag sitter nästan i samma båt. Jag blev utstött som liten och nu har jag några få vänner men ingen bästa vänn och jag kan känna mig väldigt ensam ibland.
Jag vill gärna hjälpa dig, men dock vet jag inte riktigt hur. Man ska inte lita på de på internett men vi kan snacka lite via internett, här, kanske. Jag vet att det inte är samma sak som i riktiga livet men det kan hjälpa till i alla fall.

Hör gärna av dig. Hoppas annars du får det bra [love]


   
SvaraCitera

Gueenfelle:

Jag kan säga att jag sitter nästan i samma båt.

Håller med, samma problem här med, väl därför man sitter vid datorn o skriver med dom man vill skriva med utan att behöva vara nån annan för övrigt så är jag mej själv för o avsätt, men vet hur det är med den saken, bästa kompisarna jag har finns på msn, har mera kompisar på msn en i irl, men dom man har på msn har man lärt känna genom hur man är som person mot den andra utan att man vet hur den andre ser ut förren man visar kort på msn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du det är inte lätt att hitta nya vänner att lita på. man ska ha lite tur. jag lyckades bli väldigt bra vän med en från där jag tränar teater av en ren SLUMP. men du kan testa gå till någon ungdomsgård eller börja på någon ny aktivitet om du har möjlighet till det. men varför inte försöka bli bättre vän med någon i klassen? lycka till, hoppas det blir bättre till hösten![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bratwurst:

Jag är 14

me to


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästa sättet för mig att hitta nya vänner är fest, och visst festar man som 14 åring också. det var då jag började iaf. på fest snackar alla mad alla och blir översociala, det är så jag lär känna nytt folk iaf 😉


   
SvaraCitera

åh, om du bara hade varit äldre.. då hade du kunnat umgås med de som är över 20. tänk vad mycket bättre det hade varit!

men okej jag ska försöka va lite seriös 🙂 du skriver att du har hobbies (synd) :/ eller alltså det är ju bra att du gör nåt, jättebra. men mindre bra att du inte har hittat några att umgås med. och jag förstår dig det här med att det känns som att klasskamrater räknas. så var det för mig me

men aa, vet inte riktigt.. träffa någon från internet? kan du inte försöka få kontakt med någon som bor nära dig? är själv inget stort fan av att träffa folk på på nätet o sen irl, men det passar ju inte alla. det kanske passar dig

sen nån ny hobbies kanske? du är ju rätt ung än.. men inte något som du inte tycker är roligt såklart. annars är det bra att prova på nya saker. både för sakens skull och för att träffa folk

lycka till!


   
SvaraCitera