Aviseringar
Rensa alla

Hitta låten åt mig, OM NI KAN!!


Ämnesstartare

Kan någon hitta låten The Pitcher- Start Rocking, den som hittar den först för ett stort pris ... [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][wink][wink][wink][wink]

Seriöst jag måste ha den, får ångest och blir deprimerad i mitt huvud. [sad][cry][n]


   
Citera

[no-no]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

The Pitcher- Start Rocking

Du är dålig! Klart som fan att man inte hittar den på google, det kanske står "Aaa här finns den, det finns också gratis mp3 och du kan få en plasma tv om du laddar ned en låt på köpet, och det är helt virusfritt!!!111!!" men nae, man laddar inte ned det plus att det är säkert inte den låten jag letar efter, den är ovanlig, ny och en annorlunda changer!

ahaDRUGS:

[no-no]

[confused]


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Du är dålig! Klart som fan att man inte hittar den på google

Dold text: första resultatet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

: första resultatet

Mm, om man vill får virus, provade den länken men den funkade inte och för det andra kom det upp 20 pop-ups [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Klart som fan att man inte hittar den på google

Klart som fan att man hittar den på Google men du kan ju inte förvänta dig att all musik finns tillgänglig gratis. Om nu låten är så bra så kan du ju lika gärna köpa den:
http://www.trackitdown.net/genre/hard_dance/track/825.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

så kan du ju lika gärna köpa den

Hmmm.. out of moniiii.... [n]


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Hmmm.. out of moniiii.... [n]

Den kostar 20 spänn. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Den kostar 20 spänn. [zzz]

Still.. no moniiii...


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Mm, om man vill får virus, provade den länken men den funkade inte och för det andra kom det upp 20 pop-ups [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]

beemp3 funkar fint sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

beemp3 funkar fint sorry

Skicka download länken till mig då för den funkar absolut ingenting för mig. Please please please please [love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

JonasKatten:

Skicka download länken till mig då för den funkar absolut ingenting för mig. Please please please please [love][love][love][love][love][love][love][love]

nä det är inte lagligt


   
SvaraCitera

Jag hittade den. Inte på Google visserligen, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ladda ner google gratis och ladda sen ner låten. [bigcheers]


   
SvaraCitera