Aviseringar
Rensa alla

hitta motivation att plugga matte


Ämnesstartare

ungefär som religion. 

och historia 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 jag delade upp mina matteböcker i olika delar med vackra färger postitlappar o bestämde vad o hur mkt som ska pluggas till ett visst datum för att jag ska hinna bli klar. det bästa som hjälpt mig är youtube tutorials. då blir det skoj. plugga på bibblan


   
SvaraCitera

reben:
"Matematiken är ett gyllene tempel med diamantbeströdda väggar. Dess portar står öppna för alla och inträdet är gratis."
- AndersLkpg 30 oktober 2008, 23:48

Hjärta


   
SvaraCitera
penja

reben: AndersLkpg

han var inte dum du


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

penja:

han var inte dum du

Och så råkar han vara världens snällaste person.

Angelize:
 jag delade upp mina matteböcker i olika delar med vackra färger postitlappar o bestämde vad o hur mkt som ska pluggas till ett visst datum för att jag ska hinna bli klar. det bästa som hjälpt mig är youtube tutorials. då blir det skoj. plugga på bibblan

Det låter som ett tips som är applicerbart på det mesta man kan plugga, inte bara matte. Thx.


   
SvaraCitera
penja

mwo: Och så råkar han vara världens snällaste person.

det har jag sämre koll på. men tror minsann att det var han och hjälpte mig med fysik nån gång för längesen. eller om det var statistik. minns inte


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

penja:

det har jag sämre koll på. men tror minsann att det var han och hjälpte mig med fysik nån gång för längesen. eller om det var statistik. minns inte

Det kan jag tänka mig. Han hjälpte alltid till med sånt när han hade tid. =)


   
SvaraCitera
penja

mwo:

Det kan jag tänka mig. Han hjälpte alltid till med sånt när han hade tid. =)

känner ni varandra utanför um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mwo: Och så råkar han vara världens snällaste person.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
matte är så in i helvete jävla onödvändigt så det finns inte 

S3ON:
ungefär som religion. 

och historia 

får jag fråga vad du använder din hjärna till om du inte verkar se mening med något annat än saker som ger omedelbar behovstillfredsställelse? du hade nog kunnat skapa en trivsam tillvaro med bara hjärnstammen, lillhjärnan och amygdala, tänker jag, och donera resten till någon som använder den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
får jag fråga vad du använder din hjärna till om du inte verkar se mening med något annat än saker som ger omedelbar behovstillfredsställelse? du hade nog kunnat skapa en trivsam tillvaro med bara hjärnstammen, lillhjärnan och amygdala, tänker jag, och donera resten till någon som använder den.

Och vad tillfredställer en donation?? Kan tänka mig att sälja den, ska hosta annons på Ebay omgående. 


   
SvaraCitera