Aviseringar
Rensa alla

HITTA NEMO 2 -> "Finding Dory"


kachin
Ämnesstartare

Verkar som att det, efter sjuhelsikes lång tid, ska bli en andra Hitta Nemo-film!PartyParty
Dock klar först 2015 men ändå.
Vad tror ni? Blir den fet eller get? Jag HOPPAS från the bottom of ma heart att den blir bra, speciellt nu när Dory verkar bli huvudperson (lr?). Jag vet inte så mycket om filmen än men nån annan kanske gör???


   
Citera
Ämnesetiketter
Paseo

Oftast brukar ju sånadäringa uppförljare till awesome filmer bli värdelösa. Men mmmm jag gillar nog denna ändå för dory är söt o nemo är söt o jag gilar disney. Ah sen kanske den är bra också vem vet


   
SvaraCitera

Mitt liv brukar inte innefatta barnfilmer mvh så jävfla vux1


   
SvaraCitera
kachin

   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

isola:

Mitt liv brukar inte innefatta barnfilmer mvh så jävfla vux1

Men va :((( tråkmåns!!

Paseo:

Oftast brukar ju sånadäringa uppförljare till awesome filmer bli värdelösa. Men mmmm jag gillar nog denna ändå för dory är söt o nemo är söt o jag gilar disney. Ah sen kanske den är bra också vem vet

Toy Story-filmerna har väl blivit rätt så bra ändå? Men ja, oftast är väl första filmen bäst. Får hoppas på ett undantag nu.


   
SvaraCitera

ja Ledsen


   
SvaraCitera

Jaaaa! Åh jag hoppas att den blir bra, vad fint det skulle vara. Havet å grejer, blir inte mycket mer fancy än så Hjärta


   
SvaraCitera

men guu ska d tappa bort henne nu åxå...


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Är det sant? Trodde det var ett aprilskämt när jag läste om det.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Zaun:

Är det sant? Trodde det var ett aprilskämt när jag läste om det.

Finns på imdb så måste vara sant!!!


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

kachin:

Finns på imdb så måste vara sant!!!

Awsome! Kan nog bli kul med en film med Doris i huvudrollen.


   
SvaraCitera

Åååååh, Dory! Ja, en sådan uppföljare vill vi ha! Hon är så härlig, att åtminstone den biten kommer bli underhållande.


   
SvaraCitera