Aviseringar
Rensa alla

Hitta nya vänner i stockholm?


Ämnesstartare

skapade nyss detta konto, har ingen aning hur allt funkar men yalla. tjej 15 stockholm, är här för att skaffa lite nya kompisar 😀 skriv gärna!


   
Citera
Roloch

Jag flyttar upp till Stockholm nästa vår, så tyvärr, jag kan inte hjälpa till :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:
Jag flyttar upp till Stockholm nästa vår, så tyvärr, jag kan inte hjälpa till :/

du kommer prob ha samma problem som mig när du flyttar hit alla här är skitstela hhahaha


   
SvaraCitera
Roloch

sallyahm:

du kommer prob ha samma problem som mig när du flyttar hit alla här är skitstela hhahaha

Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:

Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor 🙂

de bra de, hoppas allt går bra då


   
SvaraCitera

Roloch:

Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor 🙂

Trodde du var 14 Tardig


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Trodde du var 14 Tardig

that moment asså, för mig känns de som att ja är äldst om man räknar bort modsen haha


   
SvaraCitera

Roloch:

Jag hoppas inte, jag ska dock börja på polishögskolan så jag slängs ju direkt in i värld där jag måste träffa människor 🙂

en bra gris är en död gris gå å dö


   
SvaraCitera

Diabloo:

en bra gris är en död gris gå å dö

wtf


   
SvaraCitera

Diabloo:

en bra gris är en död gris gå å dö

men tönt


   
SvaraCitera
Roloch

SvenskWithAttitude:

Trodde du var 14 Tardig

Jag får ta och spara den kommentaren tills jag når en viss ålder då jag kan ta det som en komplimang 😉


   
SvaraCitera
Roloch

Diabloo:

en bra gris är en död gris gå å dö

Oj, någon på dåligt humör


   
SvaraCitera
penja

handendärnissen:

that moment asså, för mig känns de som att ja är äldst om man räknar bort modsen haha

Hur gammal är du egentligen? 


   
SvaraCitera

Roloch:

Jag får ta och spara den kommentaren tills jag når en viss ålder då jag kan ta det som en komplimang 😉

Låter som en vettig grej att göra. Mycket glad


   
SvaraCitera

20

penja:

Hur gammal är du egentligen? 


   
SvaraCitera