Aviseringar
Rensa alla

Hitta vänner


Ämnesstartare

Jag fattar inte varför jag inte har några direkta vänner. jag umgås med folk i klassen men det är endas under skoltid. efter skolan och på helgerna snackar vi inte alls. det har varit så hela tiden. så jag är ju inte mobbad men jag har inga vänner på fritiden. så hur får man vänner?


   
Citera
Ämnesstartare

samma här , men håller du på med någon idrott ?


   
SvaraCitera

vänner går inte att få, särskilt inte om man söker vänner för då framstår an bara som desperat och vem skulle vilja umgås med någon som är desperat. typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

särskilt inte om man söker vänner för då framstår an bara som desperat och vem skulle vilja umgås med någon som är desperat

det är samma sak om man letar efter en tjej va?
man borde ta det som det kommer lr vad säger du ? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

men håller du på med någon idrott ?

nee jag håller inte på med någon idrott tyvärr


   
SvaraCitera

Sendjil:

et är samma sak om man letar efter en tjej va?
man borde ta det som det kommer lr vad säger du ?

jo jag börjar tro att det kan vara precis så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vänner går inte att få, särskilt inte om man söker vänner för då framstår an bara som desperat och vem skulle vilja umgås med någon som är desperat. typ

men eftersom jag inte har fått någon vän så måste jag la göra något fel. jag har ju inte ens någon i min klass nummer fast jag umgås med två st varje dag i skolan.


   
SvaraCitera

isbeer:

ågon vän så måste jag la göra något fel. jag har ju inte ens någon i min klass nummer fast jag umgås med två st varje dag i skolan.

Känner igen det där allt för väl. Och jag klart något är fel, dock vet jag tyvärr inte vad.


   
SvaraCitera

isbeer:

efter skolan och på helgerna snackar vi inte alls

Testat att ta initiativet själv? Är ju någon som måste börja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvärr så går min klass nere i källaren där bara vi är så man träffar ju inga andra direkt


   
SvaraCitera

isbeer:

jag umgås med två st varje dag i skolan.

Bjud med dem på utflykt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Bjud med dem på utflykt.

jag har försökt att bjuda med dom på fester men då har dom inte velat gå med


   
SvaraCitera

Hej isbeer...du får fråga dina vänner va dem ska göra i helgen...o så kan ni umgås..svårare än så det är inte..:)


   
SvaraCitera

isbeer:

jag har försökt att bjuda med dom på fester men

isbeer:

fester

Se om någon filur faller dig i smaken där, då. Eller börja på någon fräsig aktivitet.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera