Aviseringar
Rensa alla

Hitta vänner


se I love you, man [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Hej isbeer...du får fråga dina vänner va dem ska göra i helgen...o så kan ni umgås..svårare än så det är inte..:)

men jag har ju gjort det och så har dom sakt att dom skall ha fest och så frågar jag om jag får komma men då säger dom att det är en liten fest med några kompisar bara, så då känns det som att jag tränger mig på om dom inte säger ja med en gång


   
SvaraCitera

antingen gör du som bratzen å mutar till dej deras vänskap, eller så skaffar du helt enkelt nya vänner!


   
SvaraCitera

isbeer:

men jag har ju gjort det och så har dom sakt att dom skall ha fest och så frågar jag om jag får komma men då säger dom att det är en liten fest med några kompisar bara, så då känns det som att jag tränger mig på om dom inte säger ja med en gång

Fråga..enj gång till:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

Fråga..enj gång till:).

jo men det känns som att jag tränger mig på då


   
SvaraCitera

isbeer:

jo men det känns som att jag tränger mig på då

det får man göra..ingen fara med det:).


   
SvaraCitera

___Gumman__:

det får man göra..ingen fara med det:).

hahah, men jävla gumman, kan inte du hålla tyst ?


   
SvaraCitera

isbeer:

jo men det känns som att jag tränger mig på då

kom med med typ några öl eller en film eller någonting så du visar du inte bara kommer å snyltar å plåstrar, sen gäller det ju att inte gå för långt så du typ köper deras liksom vänskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

sen gäller det ju att inte gå för långt så du typ köper deras liksom vänskap.

det är typ så det har blivit. förra månaden så hade jag köpt öl och lite kött och bjöd hem 4 "vänner" det slutade med att dom slog mig 4h senare. (inte misshandla mig)


   
SvaraCitera

isbeer:

det slutade med att dom slog mig 4h senare.

ehh vill du verkligen ha sådana vänner?


   
SvaraCitera

isbeer:

et slutade med att dom slog mig 4h senare.

why? [shake]


   
SvaraCitera

isbeer:

det slutade med att dom slog mig 4h senare.

låter normalt


   
SvaraCitera

Om du frågar mig tycker jag att du ska börja på en aktivitet av något slag. En sport kanske?
Det verkar inte som att dina nuvarande "kompisar" vill ha något med dig att göra, faktiskt inte. Utifrån det du skriver uppfattar jag det som att de känner sig "förföljda" av dig, ja som att de inte vill ha dig med helt enkelt. Du ska inte umgås med såna människor ?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natthimmell_22:

som att de känner sig "förföljda" av dig, ja som att de inte vill ha dig med helt enkelt.

det är ju inte det som dom känner tror jag, då jag kan fråga om någon skall med och äta ute idag i skolan och då hänger dom några på.

natthimmell_22:

Du ska inte umgås med såna människor ?[confused]

men det är ju typ dom enda jag känner ju,


   
SvaraCitera

Skaffa nån hobby. Fråga nån i skolan om de vill göra nåt.


   
SvaraCitera