Aviseringar
Rensa alla

Hittade denna (geigervideo OMG)


Ämnesstartare

Som jag gjorde till er för flera år sedan


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Söt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad söt du var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PS. Prata om dig själv :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns när du såg ut sååååå

hade du linser? lr har du linser nu? ögonen såg sjukt mörkbruna ut i den videonnnnn kske är ljuset runt om iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: minns när du såg ut sååååå

söt va?

S3ON: hade du linser? lr har du linser nu? ögonen såg sjukt mörkbruna ut i den videonnnnn kske är ljuset runt om iofs

Är ljuset som luras, är mycket blåögd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: söt va?

jaaaaaa, du borde ha mörkt hår igen Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: jaaaaaa, du borde ha mörkt hår igen Rodnar

Ja, saknar att ha svart hår men det är så tråkigt att man ej kan byta så lätt om man ångrar sig. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tittar på denna video så blir jag lite ledsen, har knarkat sönder mina looks, hoppas att de kommer tillbaka nu när jag är nykter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: hoppas att de kommer tillbaka nu när jag är nykter.

dt gör det, med tid1! Stay sober! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: dt gör det, med tid1! Stay sober!

Ja, det är ju extremt stor skillnad redan nu emot hur jag såg ut för 1,5-2 år sedan då jag höll på som värst. Jag ser ju inte sjuk ut nu, bara inte lika snygg som förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Stay sober!

Har faktiskt funderat på det du sa om föreläsningar btw! Vill inte göra det än på ett tag, men skulle nog vilja hjälpa ungdomar i framtiden. Inte på ett sånt där "ajabajaduskainteknarkaduärdumihuvudet"-sätt som de får höra i skolan, det tjänar ingenting till, utan mer ett "okej, du är i ett missbruk nu, det kommer att bli svårt att bli nykter och lära dig att inte behandla känslor med kemikalier, det kommer att suga i flera månader att vara nykter MEN det blir bra och jag ska hjälpa dig. Får du ett återfall så finns jag här, behöver du medicinska råd så finns jag här, behöver du någon att prata med som inte dömer så finns jag här"-sätt, alltså med ungdomar som redan är i behov av någon att luta sig emot när det är jobbigt. Vet dock inte om det är genomförbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: "okej, du är i ett missbruk nu, det kommer att bli svårt att bli nykter och lära dig att inte behandla känslor med kemikalier, det kommer att suga i flera månader att vara nykter MEN det blir bra och jag ska hjälpa dig. Får du ett återfall så finns jag här, behöver du medicinska råd så finns jag här, behöver du någon att prata med som inte dömer så finns jag här"-sätt, alltså med ungdomar som redan är i behov av någon att luta sig emot när det är jobbigt. Vet dock inte om det är genomförbart.

Låter jättefint! Jo men det är klart det finns sådana arbeten! Håll ögonen öppna bara so to speak så löser det sig!! 🙂


   
SvaraCitera