Aviseringar
Rensa alla

Hittade en maskin i skogen


Ämnesstartare

Hej,
Mitt namn är Jeffrey. I går när jag gick en längre skogspromenad, sex eller sju kilometer, så hittade jag när jag plockade några ströblåbär en elektrisk mackapär under det tjocka riset. När jag tuggade och sög på de blåa bären - mina läppar blev blåa såg jag sen när jag kom hem, hade alltså gått så bland folk på väg hem - fick jag syn på en glänsande sak. Jag tog först inte upp den då min far lärt mig att vara väldigt försiktig med elektronik. Med mina spinkiga händer förde jag blåbärsriset åt sidan och tittade närmare på den, jag lutade mig över den och inspekterade mekaniken och alla guldiga trådar som löpte kring, på, och genom den. Det var en väldigt speciell sak, med en rund bas fullspäckad med detaljer och sen ett längre rör som löper rakt uppåt som ett Eiffeltorn, eller en stolt penis.

Som tur är hade jag med mig ett par tjockare gummihandskar i handsfacket, så jag kunde efter att ha tatt på mig dem säkert röra apparaten utan att få en dödsfarlig eller terapeutisk elektrisk chock. Höll apparaten långt ifrån mig, en hel utsträckt arms avstånd, hela vägen hem. När jag kom in i lägenheten öppnade jag min garderob, slängde in mackapären, och stängde dörren. Jag hamrade sedan hetsigt in femtiotre åttatumsspikar runt hela garderobsdörren så att ingen nånsin kan öppna den igen.

Vad tror ni det var för maskin? Kan den ha med rymden att göra?

Här är en bild på en apparat liknande den jag fann. Hittade den efter att ha googlat på 'mackapär'.

Image

/Jeffrey


   
Citera

En sexleksak för robotar alt. modern konst.


   
SvaraCitera

use it well, bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhahah. du va rolig honolulu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen något slags maskin för interstellär kommunikation placerad avsiktligt bland blåbärsbuskarna av utomjordingar från ett närliggande solsystem. Du är kanske utvald att bli den första människan som kommunicerar med utomjordingarna? I så fall önskar jag å mänsklighetens vägnar dig lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det är en DIY-eltandborste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ingen ting!! bara en massa hoplött skit!! släng den för den har inget värde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller det kan vara en magnet i botten. testa och dra lite på grejorna. DET ÄR INTE FARLIGT!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukaste bumpen :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den e fan inte bara sjuk den är rent ut sagt sick!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är hjärnan bakom sverigedemokraterna! Spring!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag letade efter den här tråden tidigare idag.


   
SvaraCitera