Aviseringar
Rensa alla

Hittade mammas dildo


Ämnesstartare

Ehm jag letade efter lite grejer häromdagen och hittade min mammas rabbit dildo , undrar om det är värt att låna den ? Tror ni hon märker det och hur tvättar man av den efter? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Köp en egen xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är din mor? 

Mvh, nyfiken


   
SvaraCitera
3lis
 3lis

låna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Köp en egen xd

jag är 17 tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Hur gammal är din mor? 

Mvh, nyfiken

55 tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som nåt du tycker låter skitsmart när du e kåt å sen så känns det bara dumt efteråt.


   
SvaraCitera
time
 time

weparn:

jag är 17 tyvärr.

Du får köpa sexleksaker som sjuttonåring, det är inga problem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj den på internet och köp en egen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns inte så fräscht att använda sina föräldrars sexleksaker. Och även om de är rena så är tanken på att de använt den tillräckligt hemsk enöigt mig. Så köp din egen om du vill ha någon!


   
SvaraCitera

Punda:
Känns som nåt du tycker låter skitsmart när du e kåt å sen så känns det bara dumt efteråt.

Bättre att ångra sig då än att träffa någon som kanske inte uppger sig för att vara den, den är, och att överhuvud taget göra det med en annan person och ångra sig mitt i processen och personen inte slutar blir det inget kul.
Men en dildo kan man ju sluta när som.
Sedan så är nog TS ändå bisexuell eller så aah. Sen kan man ju alltid vara nyfiken och att testa är ju aldrig fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Bättre att ångra sig då än att träffa någon som kanske inte uppger sig för att vara den, den är, och att överhuvud taget göra det med en annan person och ångra sig mitt i processen och personen inte slutar blir det inget kul.
Men en dildo kan man ju sluta när som.
Sedan så är nog TS ändå bisexuell eller så aah. Sen kan man ju alltid vara nyfiken och att testa är ju aldrig fel!

Aa det e sant, bättre att använda mammas dildo än att hamna mitt i en orgie med fyra välvuxta män och en transa och ångra sig och inte veta hur man ska ta sig därifrån.


   
SvaraCitera

time:

Du får köpa sexleksaker som sjuttonåring, det är inga problem. 

Tänkte precis svara


   
SvaraCitera

Punda:

Aa det e sant, bättre att använda mammas dildo än att hamna mitt i en orgie med fyra välvuxta män och en transa och ångra sig och inte veta hur man ska ta sig därifrån.

Precis min poäng! Glad
Det räcker ju dock att en liten grabb hamnar hos en äcklig gubbe men så som du säger gör det ju ännu tydligare! Blink


   
SvaraCitera

lurifax69:

Tänkte precis svara

Då var du inte tillräckligt snabb isf Blink


   
SvaraCitera