Aviseringar
Rensa alla

hittade min blivande man igår 🙂


Ämnesstartare

patrick bateman:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Krylbosm%C3%A4llen

Jo det där är en klassiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo det där är en klassiker

som fasiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

som fasiken

Fanns någon annan liknande incident också men jag kommer fan inte på vad den hette nu. Förövrigt är tiden kring WW2 väldigt intressant att nörda in sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fanns någon annan liknande incident också men jag kommer fan inte på vad den hette nu. Förövrigt är tiden kring WW2 väldigt intressant att nörda in sig på.

har du ingen mer info? vart? när? hur? vem? typ

haha det har man nördat sig in på många gånger. jag läser ofta om allt möjligt på wiki, bra tidsdödare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

har du ingen mer info? vart? när? hur? vem? typ

patrick bateman:

haha det har man nördat sig in på många gånger. jag läser ofta om allt möjligt på wiki, bra tidsdödare [smile]

Mm fascinerande som fan, framför allt nazityskland, har köpt hem boken Härskarplanen som berättar hur SS försökte hitta det ariska ursprunget och organiserade expeditioner till bla Sverige osv. Skall bli intressant att läsa.

Hade förut det som lite halvt schemalagt att jag skulle läsa en wikiartikel varje gång jag satte mig vid datorn, borde nog ta upp det igen. Kan just nu rekommendera denna artikel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKULTRA
CIA alltså [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm fascinerande som fan, framför allt nazityskland, har köpt hem boken Härskarplanen som berättar hur SS försökte hitta det ariska ursprunget och organiserade expeditioner till bla Sverige osv. Skall bli intressant att läs

oj coolt, det lät ju inte helt fel. kanske vore nåt att kolla upp faktiskt

dazed:

Hade förut det som lite halvt schemalagt att jag skulle läsa en wikiartikel varje gång jag satte mig vid datorn, borde nog ta upp det igen. Kan just nu rekommendera denna artikel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKULTRA
CIA alltså

haha det är rätt bra att göra faktiskt. kanske inte alltid perfekt fakta men hyfsat bra ändå

"illegal CIA human experimentation program"

haha krävs inte mycket för att fastna, får la läsa det där sen efter united-pool. CIA är sköna lirare verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

oj coolt, det lät ju inte helt fel. kanske vore nåt att kolla upp faktiskt

Mm det tror jag också, fick den rabbaterad till 19 spänn på cdon när jag köpte en jävla massa bra skit, då slog man till.

patrick bateman:

haha det är rätt bra att göra faktiskt. kanske inte alltid perfekt fakta men hyfsat bra ändå

Ja jag använder ungefär som piratebay, första tankar jag ett par låtar för att kolla in bandet a för att sedan gå vidare och köpa albumet b av dom.

patrick bateman:

haha krävs inte mycket för att fastna, får la läsa det där sen efter united-pool. CIA är sköna lirare verkligen

Gör så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm det tror jag också, fick den rabbaterad till 19 spänn på cdon när jag köpte en jävla massa bra skit, då slog man till.

haha nice, bra kap ju

dazed:

Ja jag använder ungefär som piratebay, första tankar jag ett par låtar för att kolla in bandet a för att sedan gå vidare och köpa albumet b av dom.

mm precis så gör jag också typ

dazed:

Gör så.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nice, bra kap ju

Jag köpte hörlurar som var så djävulskt dyra att man fick en hel mängd erbjudanden.

patrick bateman:

mm precis så gör jag också typ

Mm vi står på den schizofrena sidan i fildelningsdebatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag köpte hörlurar som var så djävulskt dyra att man fick en hel mängd erbjudanden.

coolt, vad för hörlurar var det? jag gillar dock inte cdon så mycket, brukade cpa för mig där

dazed:

Mm vi står på den schizofrena sidan i fildelningsdebatten

haha finns det en sån sida?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha finns det en sån sida?

ja den utgörs av oss

patrick bateman:

coolt, vad för hörlurar var det? jag gillar dock inte cdon så mycket, brukade cpa för mig där

Ja det brukar dröja med leveranser något så djävulskt ibland, dock gillar jag det bred utbudet.

http://cdon.se/hemelektronik/marshall_major-15118152
Gillar den robusta hanen på sladden samt stärkarlooken på dom. Nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att Barca är körda nu förövrigt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ja den utgörs av oss

haha bara vi två? okej coolt

dazed:

Ja det brukar dröja med leveranser något så djävulskt ibland, dock gillar jag det bred utbudet.

ja verkligen, nja kunde allt finnas mer tycker jag. letade efter lite skivor på tech n9ne och de hade inte ett piss. fick beställa från england istället

sen är dischsop min favoritsida, beställer filmer därifrån varje vecka typ

dazed:

http://cdon.se/hemelektronik/marshall_major-15118152
Gillar den robusta hanen på sladden samt stärkarlooken på dom. Nöjd.

haha nice, såg rätt bra ut faktiskt.

dazed:

Kul att Barca är körda nu förövrigt

aha ja för jävla underbart. dock lite sur då jag tippade oavgjort [sad] men aja, ligaseger för real är nice, nu får de bara vinna på bortaplan mot barca för annars försvinner lite glädje över att vinna ligan om de inte kan besegra barca en enda gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha bara vi två? okej coolt

[cool]

patrick bateman:

ja verkligen, nja kunde allt finnas mer tycker jag. letade efter lite skivor på tech n9ne och de hade inte ett piss. fick beställa från england istället

Aj då, köper inte så mycket hiphop just på cd så jag har inte haft just det problemet, mer sjabbel med påstådda leveranstider och att dom alltid delar upp ens beställningar i tusen olika paket.

patrick bateman:

sen är dischsop min favoritsida, beställer filmer därifrån varje vecka typ

Okej, exakt vad är deras konkurrensfördel då?

patrick bateman:

haha nice, såg rätt bra ut faktiskt.

Jo dom är grymma, känns mycket bättre än alla andra hörlurar jag har förstört på kort tid.

patrick bateman:

aha ja för jävla underbart. dock lite sur då jag tippade oavgjort [sad] men aja, ligaseger för real är nice, nu får de bara vinna på bortaplan mot barca för annars försvinner lite glädje över att vinna ligan om de inte kan besegra barca en enda gång

FCB kan ju inte tillåta det när ligan är förlorad, då vill man behålla något slags prestige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Aj då, köper inte så mycket hiphop just på cd så jag har inte haft just det problemet, mer sjabbel med påstådda leveranstider och att dom alltid delar upp ens beställningar i tusen olika paket.

det är ett jobbigt problem tycker jag [sad] haha rätt störande när de håller på så där, dock har jag inte haft så mycket såna problem

dazed:

Okej, exakt vad är deras konkurrensfördel då?

vet inte riktigt. när jag började beställa över nätet började jag där så jag har alltid hängt kvar där, är liksom platina kund eller nåt sånt, får massa rabatter och skit. sen har de jävligt mycket film och jävligt mycket billig film

dazed:

Jo dom är grymma, känns mycket bättre än alla andra hörlurar jag har förstört på kort tid.

haha bra det, får hoppas att du inte förstör dem då

dazed:

FCB kan ju inte tillåta det när ligan är förlorad, då vill man behålla något slags prestige.

nej det är klart och real vill nog inte heller vinna ligan men förlora båda clasicosarna så det lär bli en jävla match


   
SvaraCitera