Aviseringar
Rensa alla

Hittar inte mina nycklar


Ämnesstartare

Jag hittar inte mina nycklar. Var har jag lagt dem? Var ... (det kryper en spindel på mitt pekfinger aws) brukar ni hitta era nycklar?


   
Citera
Ämnesstartare

Är så less på trådar där folk tappat bort nycklar/fjärrkontroller/mobiler/glasögon och gör en tråd om det.
Det var roligt första gången...

Antar att det är en liten spindel. Eller har du en spindel som husdjur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång ringde jag min kompis i panik (hon stod utanför med bilen och skulle hämta upp mig) och hon föreslog att jag skulle leta i skorna. Där låg de. Kolla i skorna alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, man borde uppfinna larm på dem. Hur många gånger har jag inte tänkt att jag ska ringa mina nycklar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Är så less på trådar där folk tappat bort nycklar/fjärrkontroller/mobiler/glasögon och gör en tråd om det.
Det var roligt första gången...

Vilket sjukt sammanträffade att just du skrev precis samma sak förra gången jag skapade en så'n här tråd. [crazy][crazy][crazy] Jag vidhåller det jag skrev förra gången: du har missuppfattat kategorin Klotter och försöker se transcedent humor där den inte finns.

Postorderhoran:

Kolla i skorna alltså.

Ska bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång var jag utan mina nycklar i flera dagar. Var säker på att jag tappat dem i ett klassrum - jag var och frågade runt, var på expeditionen och blah. Pappa gjorde en ny nyckel till mig osv, hm.

Sen visade det sig att jag bara hade lagt dem i ett fack i min väska som jag aldrig använder [blush]

För någon vecka sen så var jag nästan övertygad om att jag tappat min nycklar på bussen, fast det visade sig att jag lagt dem i nyckelskålen på hallbyrån - och sen glömt att lägga tillbaka dem i väskan, eftersom jag inte behövt använda dem på länge. Då antog jag att de låg i min väska, eftersom de nästan alltid ligger där [blush]


   
SvaraCitera

Schism:

nycklar

vsg


   
SvaraCitera

Kylskåpet!

framtidstron är död:

Ja, man borde uppfinna larm på dem. Hur många gånger har jag inte tänkt att jag ska ringa mina nycklar 🙁

http://www.smartasaker.se/keyfinder-p-1635-c-133.aspx ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

http://www.smartasaker.se/keyfinder-p-1635-c-133.aspx

då skulle jag ju behöva leta efter fjärrkontollen istället


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

då skulle jag ju behöva leta efter fjärrkontollen istället

Men den flänger man ju inte runt med på samma sätt... Svårt att hålla koll på något man alltid har i plånboken. [crazy]


   
SvaraCitera

Brukar finna dem i någon obskyr ficka i min väska. Har aldrig minne utav att jag lagt dem dit. Alt. under div. papper i närheten av datorn.


   
SvaraCitera

Egentligen brukar jag hitta mina nycklar på kroken där jag hängt min jacka. Tycker det är bra plats att ha knippan på.


   
SvaraCitera

har alltid nycklarna i jackfickan, eller på skrivbordet i en skål som är avsedd för nycklarna + småpengar. förstår inte varför inte alla är som jag, är ni kanske dumma i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har dom alltid på samma ställe så jag alltid vet vart dom är men om jag en dag inte hittar dom betyder det att jag har tappat dom utomhus vilket alltså betyder att dom kan vara nästan vart som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Men den flänger man ju inte runt med på samma sätt... Svårt att hålla koll på något man alltid har i plånboken.

Då ska man lägga tillbaka den duktigt i plånboken efteråt. Om jag hade en sådan rutin kunde jag lika gärna göra detsamma med mina nycklar!


   
SvaraCitera